Friday, March 2, 2012

Survey Felt

Harini aku mulakan kerja2 aku mencari dan survey kain felt..aku ada jumpa kedai menjual felt murah berhampiran flat aku..idea2 felt ni,semua dari zawatil isqi aka penggemar barang2 comey; secomel orangnya.. ^_^

Sebenarnya aku masih ketandusan idea mencari doorgift untuk vip..so,mana2 idea yang datang,aku amik dan layankan aje..by the end of the day, aku akan compare dan pilih yang mana paling menarik dan menjimatkan..felt bukan satu cara yang menjimatkan, tapi sangat comel!!! eee...terasa gatal je tangan ni nak buat..huu..jangan ikut hati,ain..kira budget dulu,okay! berjimat cermat selagi yang boleh..cayok2!

Korang tau ape yang aku beli setelah setengah jam membebel kat situ?


[3helai = 30sen]

Ahaha..kesian akak tu kena layan aku pastu untung 30sen je.. :D customer is always rite...kan3? Beli sikit dulu untuk percubaan..rasa2 boleh buat, baru proceed..yeay! ;p korang ade idea lain,tak? jom share dengan aku.. :)

With Love,

7 comments:

nabilah_2908 said...

hahahaha..kelakar la... 30 sen je..

tkpe..lepas ni mana tau nak beli bnyk2 pula.. ;)

erm..bab2 mcm ni..kena tanya org2 yg kreatif la...kalau sy..blank je..huhu.. :)

ainz said...

Jahat,kan? ;p takpela..mesti dia kurang bosan dapat sembang2 ngn sy..heee tgk dlu budget..kalau ok,bru bli byk2.. :)

ILA HonEyBuNNy said...

ish2 ainz neh...duduk punya lama..hehhehe

ila pun xtau sgt...betu kata nabilah..kna tya org2 seni...cm bena ke..;)

ainz said...

Hee..xpe..mesti akak tu suka sbb sy teman dia kebosanan dok sorang2..hee..hmm..kena finalize cpt2..sbb klau btul2 nak buat,kena mula dari skrg.. :)

Juliet_iRa~" said...

ok la tu dr xuntung hee..

nak buat apa tu dgn kain kraft?

:)

Juliet_iRa~" said...

yeke kereta idaman?hee..

nt beli tau!leh sm ngan ira..heee

ciK LyndaWawa said...

ain..leh wat duit ni klu rajin..hehehe