Thursday, March 1, 2012

Rezeki Allah

Alhamdulillah..rezeki aku sangat melimpah ruah akhir-akhir ni..syukur alhamdulillah..walau tak berkesempatan masa untuk melayan blog, insyaAllah aku akan cuba mencuri masa walaupun sedikit..okay..kita mulakan dengan kisah semalam..kenapa aku happy sangat? meh cni dengar aku bercerita.. :)

Aku: ‎1 file sending....
Ayahda: Oitt..baju kawin erkk..
Aku: Ahaha
Ayahda: Cantik..memang cantik..
Aku: Yup..Td ingat nk pegi usha kain je..tup2, makcik suruh beli terus..huu..ni pun dah RMXXX sepasang..baru kain je tuuu..belum tempah!
Ayahda: Takpe..ayahda sponsor RMXXX...meh bagi no akaun..anak nak kawin punya pasal takpe..
Aku: Uihhh..bia btul..mahai tu ayahdaaa...waaa...
Ayahda: Bagi je no akaun..itu je sumbangan ayahda untuk ankda..happy coz ank dah nak kawin..
Aku: Malunye saya...huu
Ayahda: Nak ke x??
Aku: Terima kasih..kecik tapak tangan nyiru kami tadahkan.. :D
Ayahda: Ok..ayahda bank in kat maybank esok atau lusa..
Aku: Serious..niat saya hanya nak bercerita..excited baru lepas bli kain..lain pulak jadinya..alhamdulillah..rezeki Allah
Ayahda: Bila nak langsung?
Aku: Akan diberitahu kelak bila dah confirm..tapi insyaAllah tahun ni.. :)
Ayahda: Baguslah..Insyaallah moga dipermudahkan semua urusan..
Aku: Amin...

Okay..aku tau korang speechless..entri ni aku tujukan khas buat nabilah..sebab aku dah janji nak share dengan beliau.. :)

With Love,

8 comments:

nabilah_2908 said...

Ain nak kawin...??

huhuhu.....sampai dah jodoh AIn...tahniah..!! :)

ainz said...

Alhamdulillah..dah sampai jodoh.. :) thanks nabilah..terlalu awal ucapan tu..rasa nak delete entri ni pun ade..segan,ahh..hoho..

nabilah_2908 said...

ala..jgn la delete... :)

bila langsungnya..buat kt Melaka juga kan...? boleh pergi... :)

ainz said...

Semestinya langsung di Melaka! Tunggu kad,ye dear..insyaAllah sampai kat umah kamu.. ;)

ILA HonEyBuNNy said...

wahhhh ainz...

bila neh...happy for u....alhamdulillah...;)

ainz said...

InsyaAllah..akan diberitahu kelak..thanks a lot,dear.. :)

Juliet_iRa~" said...

wahhhh tahniah!heee

bakal puan la ni..bestnya...:)

ciK LyndaWawa said...

ain nak kawen dah???wahhhhhhhh........tahniah!!happy dengo citer ni...rase nak g majlis ain je nanti.hehehe