Monday, March 5, 2012

Percubaan Felt Craft

Assalamualaikum...
Korang tau apa yang aku buat Jumaat malam minggu lepas? aku mereka2 apa yang aku perlu buat dengan kain 30sen yang aku beli..fikir punya fikir, aku try buat felt craft berbentuk bantal, donut dan bunga kemboja..sayangnya bunga kemboja tak jadi..selamat masuk bakul sampah pun..ahaha..dengan kain 30sen, aku dapat ni:

[Bantal dan donut perisa pandan coklat :D]

Comel, tak?? tu pun ade kain lebih..tak termasuk lagi kain yang aku bazir-bazirkan..sangat berbaloi-baloi.. ;) atas donut tu, aku tengok kosong sangat, aku jahitkan manik guna lebihan manik baju raya tahun lepas..fiber dalam bantal dan donut tu pulak, aku curi dari opin! mentang2 la ade zip, senang je nak curi,kan?? hukhuk..makin kurus la Opin ku...ni untuk test je..lain kali, beli fiber lebih...pulang balik kat Opin,k? :D

[Opin - Nampak familiar,kan?? :D]

Aku tengah kira-kira budget + kerajinan aku..insyaAllah..kalau takde aral, aku akan masukkan felt craft ni dalam goodies bag vvip aku..bentuk yang mana? kita tunggu dan lihat je,k? ^_^

PS: Jom lunch! lepas lunch, aku singgah jap kat blog korang,k.. :)

With Love,

6 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

cantik....wahhh..ain mst kretif jugak kan...

untuk beg2 VVIP tu....

miss Fyqa said...

comel!

fyqa tak reti pun camne nk wat tu sume.. :D

ainz said...

ila:
Saya tak cukup creative,la dear..cuma minat je bende2 camni..nak kluarkan idea tu...payah sikit,la..huuu

Fyqa:
boleh je kalau nk try buat..kain felt boleh beli sikit2.. ;)

nabilah_2908 said...

ala..la...kesian Opin..hehehe.. :)

moga dipermudahkan segala urusan Ain ya... (^_^)

ciK LyndaWawa said...

ain...buatkan untuk saya jugak..hehehe

ainz said...

Nabilah:
thanks,dear...doa kamu2 semua amat bermakna bagi sy.. :)

Wawa:
Boleh2...mai la majlis nnt.. ;)