Saturday, October 22, 2011

Nak Tukar Template

Aku terfikir nak tukar template blog ni..bukan sebab dah bosan..aku sangat suka warna..design dia..tak pernah jemu memandang...tapi.....hurm...

Template ni sebenarnya adalah hasil kerja tangan someone..dia sangat beria2 nak tolong aku buat template mengikut taste aku..walaupun idea, gambar header, warna dan sebagainya adalah datang dari aku..tapi disebabkan terlalu banyak memori...kadang2 aku sampai rase malas nak tengok..lagipun gambar dan file tersimpan dalam server dia..aku tak nak blog ni bergantung pada mana2 pihak..aku nak kontrol 100% by myself..

Okay dah abis cerita..aku sebenarnya terbekenan tema android kat gmail..warna hijau + putih dan kelabu gelap..kalau boleh, nak buat ala2 camtu gak..tapi masih nak kekalkan gambar pokok + budak main buai kat header tu sebagai trademark..kalau korang ade nak kenal sape2 yang rajin buat layout, sila cadangkan pada aku..kalau dia boleh tolong buatkan watermark pon lagi baik..blog lain sume dah ade watermark pada gambar2..aku je yang masih ketinggalan zaman..huuu...


[Android yang comel]


PS: Jasa baik korang amatlah dihargai..thanks! :)

With Love,

6 comments:

nabilah_2908 said...

mmg ada yg boleh buat template...

yg buat secra free...sy tak tau..kalau yg buat secara berbayar...ha...tu bnyk..hehe..

setakat ni..paling murah...RM 20...siap dgn header, badge & watermark..

Ain try jenguk2 kat sini... :)

http://www.cikbulat.com/

Qib said...

haa.. dak pun try tnye blogger maikorner.blogspot.
dia punye template lawa dan sangat cantik la.. tanya mana dia upah.. x silap murah jer..

Aliesha Kirana said...

hmmm xtau nak suggest sape. hhuhu. AK pun xreti. tang header tu boleh la skit2. eh qib bukn terror ke? soh qib kt atas ni..heheeh

Qib said...

haha.. AK.. qib bukan ape.. qib biasa3 boleh la.. takot ainz je nak yng terel3.. muahaha.. br nak masuk blikdunia AP

ILA HonEyBuNNy said...

ila pun xtau sangat ain.....bab2 blog neh kanda y suka designkan..heheh...xpa ain..jnji kita suka berblog....dulu blog ila banyak ketinggalan jgk...header pun xdk..ehhehe

ciK LyndaWawa said...

cantik kaler hijau..hhehehe