Thursday, October 27, 2011

Konvo vs Kenduri

Korang! Rindu aku tak? Ape kes nak rindu..huuu.. Owh! Seminggu aku tak sentuh Everything About Life..bukan sebab takde cerita..sebab terlalu sibuk bercuti dan sibuk dengan konvo iwan..ahahaha.. orang lain yang konvo, aku yang sibuk2,yee..pastu menggedik2 terase nak konvo lagi..ape lagi,ain! Sambung la master! Errrk! *garu kepala yang tak gatal*


[Iwan paling kiri]
Semua dapat anugerah canselor! Tahniah!
Gambar cilok dari BBM Iwan

Minggu ni bermula lah peperangan kenduri kawen kawan2 aku..bulan Nov, bulan paling sibuk pegi kenduri kawen..macam biasa,la..orang lain yang kawen,aku yang sibuk..semua kawan2 baik pulak tu! Alahai..nasib baik tak kene belah2 badan..kalo tak, korang tak kenal dah aku..huhuhu..esok kita tengok siapa yang memenuhkan schedule aku ni..jom3..

PS: tak terserempak pun dengan prince kat Uitm selasa haritu..hurm..

Bersambung..

With Love,

10 comments:

Prince Halilintar said...

ade nampak prince tak mase konvo tu??sori la prince mayb bz sket xperasan org sgt..apepon conratz kat adik ain taw..

ainz said...

Tak jumpa pun,prince..lagipun hujan lebat time tuu..sy pegi mane..dok kat khemah tetamu je.. ;)

Cik Amni said...

kenapa saya tak de hati dah nak belajar formal? hihi.. nak buat yang praktikal je.. belajar memasak ke, menajhit ke.. erh? hahahaha... nak fokus bisnes..=p

ainz said...

saya pulak :
masak - in progress..
jahit - manik, taw laaa..
bisnes - hurm...memang nak buat bisnes..tapi banyak dah try..tapi tak jadi2..nanti fikir lain..huuu..

ciK LyndaWawa said...

wah...memang semangat konvo tu memang tak abis lagi ni..hehehe

nabilah_2908 said...

tahniah tuk Iwan.. ;)

ainz said...

Wawa:
boleh tak kalo nak konvo je..takya study.. XD

Nabilah:
salam tahniah kamu akan sy sampaikan.. :)

Prince Halilintar said...

la ye ke...xpela, xde rezeki nk jumpe prince time tu..prince byk berjalan..skjap ke sana skjp ke sini..sori eh ain..

ainz said...

eh...takya sori..next time,la..kita buat gathering.. ;)

Aliesha Kirana said...

dr cilok gmbo, baik cilok iwan skli xpun kawan2 die ain. ensem2 tu. heheheheeheh