Sunday, June 19, 2011

Pasanganku Ketinggianku

Cerita Lovely Complex semalam buat aku nak lagi tulis mengenai ketinggian..kebanyakan lelaki sangat tak selesa bila pasangannya lagi tinggi dari dirinya..begitu jugak dengan perempuan..tapi tak semua.. kebanyakannya..even aku sendiri pun tak terkecuali menyimpan angan-angan mempunyai pasangan yang lebih tinggi dari diri sendiri..bukan nak demand..ni angan-angan saje..



Kalau Allah SWT dah jodohkan aku dengan lelaki yang rendah tu, aku terima je dengan hati yang terbuka..yang penting dia boleh menjaga dan menyayangi aku dengan kasih sayang yang sejati..bukan penuh dengan kepura-puraan..


Berbalik kepada cerita kita mengenai ketinggian, ramai yang cakap kalau pasangan kita (lelaki) lebih rendah dari kita, kita akan murah rezeki..sejauh mane kata-kata tu, aku pun tak pasti..bagi aku, ayat tu hanya direka untuk menyedapkan hati pasangan-pasangan "Lovely Complex" ni.. huhuhu..



Kalau kita tengok di sekeliling kita pun, kewujudan lelaki yang tinggi sangat kurang..so, tak payah la nak berangan berpasangan dengan lelaki yang berketinggian 180cm.. 190cm... hohoo...dah setaraf dengan pemain basket!

Akhir kata, ketinggian bukanlah penghalang cinta sejati.. :)

P/S: Zaman sekolah dulu selalu berangan nak berpasangan dengan pemain basket.. terpengaruh dengan Slam Dunk..ohhh Rukawa Kaede... *_^


Ketinggianku : 169cm,

7 comments:

ciK LyndaWawa said...

saya de citer ni dalam external..hahaha..tak pernah tengok pun..simpan je untuk kemudian hari.hehehe

ainz said...

Sy tgk pun time bosan2..klau tak,takde mane nye rajin tgk..heee ;)

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

ila pernah berkawan dgn budak ketinggian 180 cm...ila takat pinggang dia kot....sbb ila dlm 150 ja..pendek...ahhaha

Qib said...

qib totap nak yang tinggi3

ainz said...

Ila: 150 bagi seorg perempuan asia adalah normal,dear.. :)

Pinqib: same! Nak tggi jugak..180 pun jadi,la.. ;P

nabilah_2908 said...

ha'ah kan...lelaki zaman skrg...payah nk jumpa yg tinggi2..

kalau ada pun..tinggi sikit jer ..lebih 2 3 inch..hehe.. :)

ainz said...

Btul3..kene sarankan lelaki2 malaysia ni makan kalsium lebih sikit..biar diorang cepat2 tinggi..ahaha! Boleh,ke? Faktor keturunan pun memainkan peranan jugak..