Sunday, October 2, 2011

Your Music Your Soul Part IV

Aku mula kurang mendengar music sejak abis belajar..bertambah2 jarang bila MP4 player aku hilang...ingat lagi tak kes INI? ade hikmah disebalik setiap apa yang berlaku,kan? sekarang ni, aku dengar music bila perlu sahaja..genre pun dah berubah mengikut usia..dari rock selera aku berubah menjadi country, soul dan tambah2 sikit dengan reggae..taste macam org tua,kan?? ;p contoh terbaik adalah Billionaire dan Miracle Worker, lagu terbaru dari SuperHeavy... perhh..layan..

Dan artis yang menjadi pujaan aku sekarang adalah....

::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::


[BRUNO MARS]


Dia tidaklah kacak dan tidaklah comel macam penyanyi lain..tapi genre yang dia bawak betul2 kene dengan jiwa aku..hehehehe...teringat dulu Iwan pernah keluarkan satu statement : "Kaklong tau tak..girl yang takde boyfren je yang minat Bruno Mars nihhh.." time dia cakap tu, barulah terperasan..ahahaha...amik! kene sebijik! *biar,lahhh* :p

PS: korang cane pulak? saya tau ramai je kamu2 yang minat Bruno Mars...bukan saya sorang je..kan3? ;p

With Love,

4 comments:

Cik Amni said...

mirul minatbruno mars.. Tp tak obses sgt la.. Me too. Errr... Tp sy tak single. Hehehe...

Dia minat folk, country, raggae jugak.. N jazz.. Umur? 19 tahun.. Hahahaha.. Thats y ramai plak org tua minat lagu2 dia buat... Taste orang tua eh tu? Sebab kami sama minat muzik ala-ala gitu... lebih minat POP! Combination semua tu.. Hihi.. Rock? Errrr.... Last dlm list.. =D. . Tp sy tak single. Hehehe...

Dia minat folk, country, raggae jugak.. N jazz.. Umur? 19 tahun.. Hahahaha.. Thats y ramai plak org tua minat lagu2 dia buat... Taste orang tua eh tu? Sebab kami sama minat muzik ala-ala gitu... lebih minat POP! Combination semua tu.. Hihi.. Rock? Errrr.... Last dlm list.. =D.

nabilah_2908 said...

kite geng...!! hehe... :)

Aliesha Kirana said...

wah! sama ngan nabilah! heehe. minat giler kt bruno marsss heheeh~

ainz said...

Amni:
tula..penah tengok mirul pakai ala2 bruno mars kat pentas..dengan topi n jacket..tak terlampau simple dan tak terlampau sarat..saya suke..ngeee...

ramai yang cakap taste orang tua...tak jugakkkkk...bagi saya, masing2 ade taste masing2..kan3?

Nabilah n AK:
giv me 10..yeay! kita sameeee.. ;)