Monday, October 3, 2011

Monday Bluess

Dari hari khamis..sampai la hari ahad..jadual aku tersangat2 la padat! balik pun lewat malam..dan tak ckup tidur..zzzZzzzZ..nasib baiklah aku dah siap schedule post untuk hari2 tersebut..kalau tak, korang mesti rindu,kan? *perasan* hehehe..

Isnin...dah lame aku tak rase monday blue..dan harini aku dapat rase..mungkin sebab terlampau letih..“I just wanna lay in my bed..“ opin..mane opin,ni...zZzZzZzZ..

Jom layan lagu ni...semangat sikit nak buat keje..huhuhu.. ;p



PS: Nak cerita kat korang aktiviti sepanjang weekend ni..tapi..errr..Monday Blue..esok lah cerita,heh? selamat bekerja semua... *yawn*

With Love,

7 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

aloo3 cian ainz.....

letih ya..xpa..rehat dulu..cari mood....hehe

nabilah_2908 said...

ringtone fon sy...hehehe... :)

teringt kejadian kat bank tadi...lupa nak silent fon...

time tu bank tak ramai org..tibe2 je fon bunyi...nah..bergema seluruh alam..hehe...org lain dah pandang2...senyum2...malu..huhu..

ada uncle tu kata....if u work hard...you can be 1..lepas tu dia senyum..hehe.. :)

Aliesha Kirana said...

xpe2.. relaks dl eh. heehe..biaselaa, ari isnin kan. hehe..

ainz said...

Ila:
dah lame tak menjenguk bloh kamu,dear...huhuhu...sangat2 bz...insyaAllah dah free, saya jengah..

Nabilah:
abis cool je uncle tuuu...ape lagi nabilahh... ;p

actually...u hv to work smart to become a billionaire..

ainz said...

AK:
dah terlampau rindu kat blog sebenarnyeee...sob..sob..sob..

ciK LyndaWawa said...

lagu pe ni? taak dapat bukak...huhu

ainz said...

lagu Billionaire - Travie McCoy ft. Bruno Mars.. :)