Tuesday, October 18, 2011

Kami Part I

Hari sabtu lepas, aku n kak ila merancang pegi kenduri rumah ecah.. walaupun bukan ecah yang kawen, tapi kami tetap nak pegi..nak jumpa ecah nye pasal.. (encik din..sila cepat bertindak..nanti melepassss..huu..) cam biase..jom kita usha gambar..orang perempuan memang tak sah kalau tak bergambar..kan3? okay..kali ni memang banyak gambar aku..sila ke page lain kalau tak sanggup nak tengok.. >.<







Kak ila, ecah dan afiq adalah rakan sekerja aku ketika aku bekerja di Pakson Melaka Mall dulu..kami adalah team customer service yang sentiasa bersedia memberikan layanan terbaik buat customer..

Mereka tempat aku mengadu dahulu.. berkongsi suka, duka dan rahsia bersama..menegur jika melakukan kesilapan..hubungan kami terlalu akrab bagai adik beradik..bagi aku, merekalah rakan kerja terbaik yang pernah aku kenal..

Bersambung...

With Love,

10 comments:

nabilah_2908 said...

la..tidak la bnyk mana gambarnya... :P

ainz said...

Banyak tu,dear...lebih dari satu.. XD

MR. SYAH said...

hahha.. tggu giliran ain plak..

Aliesha Kirana said...

haha. aah btol kate nabilah. xdelah byk mana gmbonye.

hehe.pepun ain tingginyee. leh kawan ngan nabilah..

hehe. AK pendek!

ainz said...

Syah:
InsyaAllah...ahahaha..

AK:
tinggi ke rendah ke...kita tetap kawan baik! kan3? ;)

Prince Halilintar said...

prince baru nk menikmati keindahan gambar2 tu..tgk2 3 keping je yg ditempek..kecewa disitu..hahahahaha

mmg betul la ainz mmg tinggi la...lawan lompat tinggi dgn prince mmg prince kalah la...

ainz said...

cukup la tuuu...ni pun banyak..hee..sy tak reti lompat tinggi..so, takya takut kalah ;p

ILA HonEyBuNNy said...

tak puas la ila tgk gambar2 neh ain...nak tgk gambar sambungan lak nanti..ehheheh

sailaaf said...

kali ni memang banyak gambar aku..sila ke page lain kalau tak sanggup nak tengok - satu suka quote ni.haha.sempoi

ainz said...

Ila:
segan la nak letak banyak2..kalo comey takpee..

Fifah:
ahahaha...boleh quote dalam entri kamu nanti.. ;p