Monday, October 17, 2011

Ais krim

Semalam tiba-tiba terasa nak ajak Kamil makan ais krim..dia cakap dia tak free..nak tengok ragbi..tengok,laaa...(merajuk 3 bulan) *tiru ayat anik*..ahahaha! tiba2 Paan tegur aku..dok cakap bosan la..tatau nak buat ape la..bak kata orang tua-tua, pucuk dicita ulam mendatang...memang dia la jadi mangsa peneman aku makan ais krim petang tu.. ;p

Ingat nak lepak makan ais krim kat mcD je..tup2 Paan suggest kedai ais krim depan Giant Kota Damansara..dia cakap kat situ best! aku tau sangat stall tu...memang laluan aku pegi ofis..tapi tak penah terase pon nak masuk.. makan sorang, memang tak best kan...aku terus roger anik, tanye dia bz tak petang tu..Alhamdulillah..anik on je..aku sangat hepi...kempunan aku akan berakhir setelah kian lama teringin nak makan aiskrim..huhuhu...


[Thanks! sudi teman aku - Paan dan Anik]


Terkejut dan terkujat jumpa Paan semalam..dia sangat kurussss...dia cakap berat badan dia turun 10 kg berbanding masa kat unimap dulu..banyak kami bertiga sembangkan..dah lama tak jumpa..last jumpa paan time konvo..dulu aku tak rapat pun dengan Paan..sejak abis belajar baru terajin nak sembang2 dengan dia..cane,la mamat kedah ni boleh ade kat sini,kannnn...dia dapat ofer kat Perodua sebenarnye..Alhamdulillah.. rezeki dia.. :) aku sebagai kawan tumpang gembira bila tengok kawan2 semakin berjaya..


[Kali terakhir berjumpa - zaman gemuk Paan]

With Love,

10 comments:

ShahzCudin said...

mcm best je..nt klu smpi sana bleh la try..

sailaaf said...

mengidam makan aiskrim ke uols?hehe

ainz said...

Shahz:
Try,laa...senang je nak cari stall ais krim ni..warna ijau btul2 seberang jalan depan entrance giant..

Fifah:
ade lagi utang ais krim kat orang,ni...risau tak sempat bayar je..huuuu

Prince Halilintar said...

wow..sedapnya icecream tu!!

Acik said...

sedapnya ice cream musim2 panas nih ... :)

nabilah_2908 said...

wah....mcm best je...kat Melaka xde kan kedai ice cream ni..? ;)

ILA HonEyBuNNy said...

nyum3...

banyak tu berat badan dia turun 10 kg..ehheheh

Aliesha Kirana said...

sodappp! tp xnmpk gemuk pun paan tu. hahaah. tp byk ah turun 10 kg. tnye la apa rahsia die ain. AK nk tau. hehehe

ainz said...

Prince n Acik:
sedappp...ade banyak strawberry.. jom,laaa...mai KD..korang belanja saya..hik3.. *terbalik* ;p

Nabilah:
Tula..melaka takde stall ais krim camni..hurmm...jom bisnes,nak? ;p

ainz said...

Ila n AK:
10kg sangat banyak...dia ada masalah kesihatan sebelum ni..tu yang berat dia turun mendadak..alhamdulillah dia dah sihat.. :)

AK:
kan chubby pipi dia tuuu.. *sila jangan compare ngn saya* ;p