Tuesday, September 20, 2011

Deja Vu

Hamkha: ain..ko ade klite tak?
Aku: ade..awat?
Hamkha: aku nak tgk muvi,la..bak sini..
Aku: laaa..selame ni ko tengok muvi pkai ape?
Hamkha: lappy aku kan baru fomat..hee..
Aku: lupe2..nah amik.. (hulur external hardisk)
Hamkha: takleh detect,laaa..
Aku: jap..amik lappy aku,jap..

(Terdiam)
Aku: aku rasa macam penah mimpi..
Hamkha: mimpi ape???
Aku: mimpi ko mintak klite pastu hardisk aku takle detect kat lappy ko..
Hamkha: ahahahaha! (angguk2) kadang2 aku pun penah gak rase camtu..

Kan?? bende ni selalu jadi dalam hidup aku...kebanyakannya bende yang remeh2 macam cerita kat atas ni..adakah ini deja vu?? hurmmm...korang penah rasa tak cam yang aku selalu rase ni?

Quote: Kita sering mengimbas kenangan lalu tetapi jarang sekali berusaha untuk mengejar impian hari esok

With Love,

7 comments:

nabilah_2908 said...

yupp,...yupp...pernah...malah selalu...huhuhu..

seolah2...dalam mimpi tu kita dah pergi ke masa depan..tapi bila bangun kita tak ingat dah...sampai lah kita lalui masa itu....baru kita ingat...

" eh..macam pernah mimpi..."

pernh juga lalui saat2 sedih...tiba2 teringat...

"pernah mimpi tntg ni...."

Tieah Madian said...

Ainnnnnnnnnn.. Penah jugak.. Serius, bila sesuatu tu terjadi tapi benda yg simple je pun, trus aku rasa macam dalam mimpi.. Pelik kan.. Ermmmmmmmmmm..

ILA HonEyBuNNy said...

hehe....

ila pun pernah n ada terbaca kenapa terjadi cmne...tapi xegt lak cmna..hehe..

ain..jumaat free x? jom jumpa kt Ou...ehheh

ainz said...

Nabilah...
Orang cakap..kalau mimpi masa depan,memang slalu tak ingat bile bangun tdo..tapi kalo ingat..tu tandanye terbalik..betul ke camtu?? Huuu...wallahualam..hanya Allah je yang mengetahui..

Tieah...
Memang pelik..tapi benar..banyak lagi bende2 pelik tersembunyi yang kita tatau..hanya Allah je yang tau.. :)

ainz said...

Ila..
Owh! Yeke!! *excited nak tau* kalau jumpe nanti bagitau,k..ila byk membace.. :)

Kalau free pun,malam..siang keje,kan..hurm...tak tau balik kg ke tak minggu ni,ila..nanti bagitau lain.. :)

Aliesha Kirana said...

itulah dejavuuu heheehehe. AK sllu gak jadi. pastu mesti cm "eh mcm pnah jd la mende ni" hehehehee

sailaaf said...

penah terpkir nk buat pasal dejavu. tp blom ckup maklumat lg.

kenapa eh?hehehe.