Sunday, August 21, 2011

Perlu ke?? Part II

Dulu..aku berpegang teguh mengatakan hatiku hanya milik kamu..sejak kamu melukai aku..pegangan itu telah aku buang jauh2..sejauh mungkin..ya..mungkin balasan Allah..aku dah terlalu banyak dosa..Dia hilangkan kamu dari aku..

Kini..aku gembira..berkawan dengan sesiapa yang aku mahu..sokongan padu family dan kawan2 menjadikan aku gembira meneruskan hidupku dengan senyuman..alhamdulillah..Allah tarik kamu dari aku..tapi Allah gantikan dengan ramai sahabat yang sangat mengambil berat tentangku..

Wahai hati,
Tak perlu lah sayangkan sahabat
lebih dari sayangkan seorang sahabat
Tak perlu lah risaukan sahabat
lebih dari risaukan seorang sahabat
Tak perlu menunggu sahabat
lebih dari menunggu seorang sahabat
Cukuplah dia hanya sebagai seorang sahabat

With Love,

2 comments:

nabilah_2908 said...

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya...

mungkin hati itu perlukan kasih dari orang yg baru...bukan dari sahabat yg ditunggu... ;)

ainz said...

Thanks, dear... :)