Sunday, August 21, 2011

Perlu ke?? Part I

Kenapa mata masih tak boleh lelap,ni..padahal aku sangat letih ketika ini..sedang yang lain menjalankan tugas masing2, aku turut membantu..satu hari suntuk menyiapkan samprit dan cornflakes bermadu seorang diri......

Tapi mata aku masih tak boleh nak pejam! Ape yang aku fikir..aku tak boleh tipu..hati aku sangat2 resah..

Wahai hati...
Perlu ke menunggu..
Perlu ke merindu..
Perlu ke cemburu..
Perlu ke??

Wahhh..betul,ke ni?? Bunyi macam dah jatuh cinta..huhu..tak tak tak..tak mungkin..buat masa ni..jujurnya..belum ada lagi yang berjaya mencuri hatiku selepas kamu..

Tapi......


With Love,

4 comments:

sailaaf said...

wah. cemerlang kak. dapat 2 jenis da kuih raya.hehe. erk. tu kan tanda2 orang di lamun.........hehehe

ainz said...

Hehehe...buat yang termampu je,dear..erk! Xde la..semalam tu emosi je..xde dilamun ape2 ;p

nabilah_2908 said...

buka la hati itu..beri peluang pada yang lain...

mungkin yg lain tu..boleh membahagiakan kamu lebih dari dia... ;)

ainz said...

btul cakap nabilah.. ramai di luar sana yang menanti...bersabarlah wahai hati..