Sunday, August 21, 2011

Perlu ke?? Part III

Yup! cukuplah dia hanya sebagai seorang sahabat *ketika ini*..kadang2 aku terfikir untuk menyendiri.. tapi aku tak mampu..sudah lumrah manusia sememangnya memerlukan sokongan untuk teruskan hidupnya..

Tapi..tak salah,kan kalau aku menjauhi dia..bukan kerana merajuk atau membenci..hanya untuk memelihara hatiku dari terluka lagi..aku dah sangat-sangat letih..

Wahai hati,
Kenapa sangat mudah mengasihi
Kenapa sangat mudah menyayangi
Ya..sememangnya aku perlu menyendiri
Sudah-sudah lah menyakiti

Tidurla,ain..lewat dah..esok nak buat maruku pulak..bak kata Apau : "buat dengan kasih sayang..baru sedap kuih ko nanti!" hehe..baik,lah..aku harus bersemangat..lupakan la hal remeh ni..selamat malam semua.. :)

Allah Memberi Kita Hanya Sekeping Hati

PS: Syukurlah..hati ini sangat sukar untuk menyintai.. :)

With Love,

5 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

ya ainz....jagalah hati kita dulu kan..kadang2 menjauhkan itu perlu...;-)

nak meruku...pasti sedap aklau buat dgn penuh ksh syg dan ikhlas...hehe

nabilah_2908 said...

jika itu yg terbaik...teruskan lah.. :)

ainz said...

Ila n Nabilah:
yup3! itu lebih baik.. :) thanks korang..

Cik Amni said...

all the best.. kalau dah ready, apa salahnya.. hehe

ainz said...

sangat belum ready.. ;)