Monday, August 15, 2011

Goyang Kepala

Hari ni hatiku sangat girang! meh aku senaraikan sebabnya:
  1. Weekend haritu dapat jumpa Jannah
  2. Dapat berbuka dengan Hamkha (setelah 2 minggu tak balik PJ)
  3. Teman Jannah n Hamkha shopping kat jalan TAR 2 hari berturut-turut
  4. Jumpa Amni semalam
  5. Dapat barang2 yang dikirim
dan yang paling best:
Hari Rabu ni cuti !!!
Yeay !!!


Hehehe...pagi tadi ade la sorang mamat tak puas hati ngan aku..nak jugak cakap kL cuti hari Rabu ni...huhu..boleh..nak cuti? cuti,laaa...apply anual leave awal2, k..jangan lambat2 nanti kene rijek pulak..ahaha! *jahat aku*

Aku: Tan hari rabu ni kita cuti..kan..kan..kan?
Tan: Eh! mestilah kita cuti..kita kan selangor..dah plan baik punya..mau pegi goyang-kepala..
Aku: Huhu..

Hatiku girang,

9 comments:

Aliesha Kirana said...

AK xtau lg. cuti ke x. sebab kene ikut bos AK..bkn ikut negeri. =_="

ainz said...

sampai hari ni pun tatau jugak ke,AK? abis tu esok cane...keje ke tak?huu *kita pulak yang riso*

ciK LyndaWawa said...

wah...girang beno die..hehehe

ainz said...

bulan ramadhan..haruslah hepi2 selalu... ;)

ILA HonEyBuNNy said...

bestnya dia..hehe..

yeahhhahhah...cuti..eheh

ainz....T_T rindu ainz tau...majook la..hehehhe

nabilah_2908 said...

blur jap...Rabu ni cuti sempena apa eh..? ;)

ainz said...

ila:
rindu ila jugak..sy sangat bz lately..xmau la majuk2 dear..nanti sy belikan coklat,k..heee...

Nabilah:
cuti nuzul Quran.. :)

ILA HonEyBuNNy said...

hehe....xla saja ja nak manja2 dengan ainz...hehe

xpa..ila faham...

selamat berbuka jap g...;-)

ainz said...

Selamat berbuka jugak buat ila yg comel.. :)