Tuesday, July 19, 2011

Sahabatku Part I

Tepat pukul 3.30pagi..

Aku masih belum tido lagi..macam ini la keadaan aku bila hati resah..aku mencari apa sebabnya hatiku resah..masih tak aku temui..

Lepas balik dari kerja tadi, aku terus bergegas bersihkan diri dan solat maghrib..sempat lagi aku makan 2 keping biskut sebelum keluar..aahh! Perut aku..sangat lapar..

Tugas aku hari ialah menemani sahabat baik ku berjalan-jalan..tak tau la kenapa tiba2 nak keluar..sedangkan sebelum ni, nak ajak keluar pun payah! KL, shah alam, kota damansara..wahh..banyak betul tempat kami sempat lalu tadi..

Tiba2 dia minta aku mengajak teman2 kota damansara lepak...alhamdulillah kamil dan soket terima ajakan kami..mesti diorang pelik, apela anak2 dara ni buat tengah2 malam ni..sampai ke tempat diorang mengeteh..huhu..

Kami duduk semeja..aku tenung muka sorang2..ini lah sahabat aku dunia akhirat..mereka2 ini lah yang sentiasa bersama aku susah dan senang..tiba2 aku jadi terharu..terus speechless..aku hanya mampu mengukirkan senyuman ikhlas buat sahabat2ku..

Bersambung,

No comments: