Thursday, July 28, 2011

Manique Project 1

Setelah lebih kurang 2 minggu aku bertungkus lumus menyiapkan projek ni..sangat banyak dugaan..dengan kerja ofis yang melambak..hari-hari balik lewat..dengan gangguan emosi..mane tak nye..selain ingin cuba something yang baru, aku masuk kelas manik disebabkan si dia..hurmmm...sudah, laaa..perkara yang lepas,jangan dikenang.. *tapi terkenang jugak..aih!*

Dengan izin Allah, aku dah siapkan final touch up semalam..Alhamdulillah..insyaAllah tuan punye badan akan amik harini.. :) happy.....toksah cakap,la...tambah2 happy bila ade yang memuji semalam..dia suruh aku bukak kedai! *blush* huu..belum sampai masanya lagi...insyaAllah satu hari nanti..doakan aku,ye! ;)


[Leher: Complete!]


[Lengan: Complete!]

PS: Belum kira berapa nak amik..nanti2,la..duit...duit...datang la pada kuuuu... ;p

Alhamdulillah..

7 comments:

sukasuki said...

wah..cantik nya. suka kat lengan tu..ada lg ke?upload la nk tgk..hehehe

ainz said...

Thanks,dear...insyaAllah sy akan uplod di masa akan datang.. ;)

ciK LyndaWawa igUana said...

wah cantik..sejak bila berminat wat manik2 ni?hehe

ainz said...

Thanks! Baru2 je mencuba...bile dah siap,nampak cantik pulak wlaupun main hentam je..huu

ILA HonEyBuNNy said...

ainz pandai jahit manik yer...

bagussnya...cantik la..

mahai gak kan jahit mnaik...tgk mama ila dk tempah...

ainz said...

Bolehla sikit2,ila..buat hobi di masa lapang..hee

Tempah manik mmg mahal..manik tu sendiri dah mahal+sangat ssh nak buat..halus gile..kene ade kesabaran tggi..yg betul2 minat je boleh buat,dear.. ;)

aliesha kirana said...

wahhhhhhhhhh sgt cantik laaa ain! kalau ain dekat, AK dh tempah kt ain dah! lawaaa sungguh!