Friday, July 29, 2011

Goodluck Friend...

"Ain...sini.." ape la yang budak ni nak tunjukkan pada aku....hurmmm...apa yang aku dapat lihat hanyalah application calendar di screen laptop Tan..

Tan
: niiii.......last day saya kat sini...
Aku: u biar betul,tan..
Tan: betul,la..
Aku: hmmm...abis tu lepas ni u nak buat ape?
Tan: ada projek besar punye i nak buat..bla..bla..
Aku: oooo...hmmm..abis tu sy macam mane....u kan sifu sy... :(
Tan: ahaha! macam la i ni power sangat..goo ada..dia lagi power,maaa..ada ape2 u tanye dia aje..takpe..u jangan giv u baru berapa bulan keje..ini lah masanye u nak perfom..u boleh punye,laaa...
Aku: hmmm...ok...

Petang tu aku rase macam seketul batu yang besar letak atas kepala..huhu..bukan setakat tanggungjawab aku akan lebih besar..aku juga akan kehilangan seorang teman..Tan adalah teman berborak aku di client site..goo lebih pendiam..dia jarang bercakap ngan aku kecuali berkaitan dengan kerja..dengan siapa lagi aku nak berborak?sabar lah wahai hati..pasti ada hikmah disebalik semua ni..Allah nak aku bertambah kuat dan berusaha menjadi yang lebih baik.. :)

Yakin boleh!

4 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

ala ainz...

sabar la yer...moga jadi lebih kuat n tabah tau..

xmau sedih2..dia pun mesti sedih nanti...sebak tau....sob3..

ainz said...

Thanks,ila...insyaAllah sy boleh! Sape lagi nak yakin pada kita kalau bkn diri kita sendiri..kan... ;)

Aliesha Kirana said...

sabar la ain eh... rezeki dia kt tmpt lain.. ain kene tabah hdapi hr2 mendatang.. enjoy urself!

nabilah_2908 said...

adat lah..setiap pertemuan pasti ada perpisahan... ;)

patah tumbuh hilang berganti..mana tau lepas ni Ain dapat kawan baru... :)