Sunday, October 24, 2010

Lamaran Part V

Ain ingat segala-galanynya dah berakhir..rupa2nya.. hurm...dia mesej ain lagi..

Dia : Ain dapat mms gambar dia semalam?
Ain : Dapat..
Dia : Memang ain tak berkenan sebab dia dah berumur?
Ain : Bukan...ni bukan masalah berkenan atau tak..saya belum terfikir lagi pasal benda ni..
Dia : Bagi saya biar ain kenal dia dulu..lepas tu baru buat decision..
Dia : Dia ada minta no hp ain kat saya..boleh ke?biar dia direct communicate dgn ain.
Dia : Dah tido agaknye budak ni..
Ain : Sorry..saya tertido tadi..hurm..biar dia cari org lain je,ye...saya tido dulu..salam..
Dia : Waalaikumsalam..saya mintak maaf,k..

Ain bukan tak nak kenal2..tak nak tambah kawan..tapi kalau ain buat camtu, bukankah hanya akan membuatkan seseorang itu berharap? walaupun dah berumur, dia tetap mempunyai perasaan..

Buat apa nak kenal2 sedangkan sememangnya hati ni telah lama menjadi milik orang..walaupun hati ini dah hancur, tapi masih ada lagi 'sayang' pada si dia..buat apa ain nak tipu soal hati dan perasaan..

Mudah-mudahan ini yang terakhir..ain dah tak larat nak fikir pasal bende ni..takpe lah kalau hidup sederhana pun..janji bahagia bersama orang yang tersayang...tu pun kalau orang tu masih sayang kita..

Hanya Allah je yang tau..jodoh pertemuan ajal maut di tangan Allah..Dia berhak terntukan sapa jodoh ain..ain serahkan segalanya pada Allah..


Ngantuk!

12 comments:

mR.sYaH said...

betul tindakan ain..
jodoh pertemuan, ajal maut tu semua rahsia Allah..

Anonymous said...

ni pidut ni..hehehe
mls nak login sebab baca guna hp..hehehe
susah gak kan kalau dah syg..tapi tak pe,pidut ada..hehehe(joking)
anyway,dont give up to find some1 who will complete u n u will complete him..cewah..mcm dr love lak

ciK LyndaWawa igUana said...

ala ain....

kayo tu....
hehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

ain ditag...=)

ainz said...

Syah:
Thanks syah..

Pidut:
InsyaAllah satu hari nanti ain akan jumpe dgn mr right ain..mgkin jgk pidut..sape tau? Heee (joking jgk)..thanks anyway..

Wawa:
Wawa jela amik..lalalala.. :p

Along Tapa said...

haha...dasat gak brader tu ek...dia punya psiko sampai ko kena buat 5 entri untuk dia...hebat~~~~

Gorengbaek - Aku nak tengok benda lain gak wei...+Announcement

Hangit habis dah - TV...oh TV

Anna Boleyn said...

huuhu orang kata dah tak nak taknak dia nak kenen2 kan lagi ek. hmm~ apa2 pon ain jangan putus asa kay. :)

ada buat 1 entry khas untuk kamu dan lain lain. jom tengok kat sini :

Mission 1 accomplished! – Saya buat yang TERBAIK untuk balas jasa pengomen di HLN… XD :)

Anonymous said...

jodoh pertemuan tu semua memang Allah dah tentukan untuk kita. Tapi kena gak berusaha. Macam mana nak berusaha? Sila beli buku bercinta hingga syurga tulisan hasrizal yg amni de cite kat dalam blog. Hehe

ainz said...

Along tapa:
Dah tu..crite hot..haruslah direkod..

Anna:
Tula..nak buat cane..hurm..

ainz said...

Amni:
Ain mmg nk bli buku tu..tapi takut sedih sbb mgkin ade tempias2 kene kat kita..hurm..dpt gaji nnt ain bli..ngee..

Pencacai Alim said...

aku singgah sini..jodoh semua kuasa Allah

nas said...

taw xper...ajal maut kuasa tuhan...
xsemestinya orang yg berumur tyue xsesuai ngan kita..ape2pun berdoa kpd Allah :)