Saturday, October 23, 2010

Lamaran Part IV

Ain dah buat keputusan..dan keputusan ini adalah muktamat..ain terus mesej dia yang call ain semalam...

Ain :
Salam...saya dah fikir masak2..buat masa ni, saya belum sedia nak kenal2 lagi..saya ni kerja pun tak lagi..pening fikir pasal kerja..huhu..sorry, tau..

Dia :
Ok no problem..saya cadangkan pun sbb dia ni baik orangnya dan pasti dapat jaga ain dengan baik..itu saja..ok..saya hormati keputusan ain..kita tutup buku ye..

Alhamdulillah..semuanya ok..nak buat pengakuan sikit,ni..saya malu nak cakap pada awak..cukup,la saya luahkan di sini..huuu..ketahuilah bahawasanya...hati saya hanya ada pada awak..saya masih belum boleh terima orang lain dalam hidup saya..saya sayang awak..

PS : wohohoho...terjiwang pulak harini..along tapa..sila jangan gelak..nabilah..sila sekeh along tapa sekiranya dia tergelak..sekian terima kasih..


Hanya kamu di hatiku..

9 comments:

nabilah_2908 said...

nampaknya En Along belum melontarkan pendapatnya lagi..hehe...

bagus la Ain dh buat keputusan...so tkde la dlm dilema lagi kan..? :)

" kalau kita sayangkan seseorang...lepaskan lah dia pergi...jika mmg dia ditakdirkan untuk kamu...dia pasti akan kembali... "

Anna Boleyn said...

dah baca dr part 1 smpai part 4. :) sbb klu tak baca x phm. hehe ttbe je anna buka blog ni dah part 4 kan.:)

apa2 pon juz nk ckp, bgs kptsn yg ain buat ni. kekayaan x mnjanjikan apa2. yg pnting hati tu. hati tu berat kt sblh mn. blm tntu klu ain trma org tu ain boley syg kan mcm mn ain boley syg yg 'sekarang' ni. :)

Tieah Madian said...

Pasni nak bc part 1,2,3 la kan..
Msok2 je dah part 4..
Hehe..

ainz said...

Nabilah:
Kita tggu kedatangan dia ngn red carpet..hehehe..

prinsip tu yg ain pegang..sebab tu sampai skrg ain masih tggu dia..alhamdulillah..dia dah mula menghargai ain.. :)

ainz said...

Anna:
Thanx sebab memahami..walaupun sayang ain tak berbalas,ain tetap akan tggu dia..dia pun blum kawen lagi..ain masih ade peluang lagi..kan3? ngeee... :)

ainz said...

d_teah:
Bace jangan tak bace..dah macam drama bersiri pun ade..huhu

Along Tapa said...

siyes...aku tak gelak....tapi aku terus berlari-lari ke tandas untuk muntah....:D

Gorengbaek - Aku nak tengok benda lain gak wei...+Announcement

Hangit habis dah - Hidup balik!!

ainz said...

Sengal,la ko...tu la..aku soh cr gf ko xnak.. :p

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

melepas nampaknya...tak sempat aku nak masuk line