Wednesday, September 22, 2010

Awak nak kawen?

Awak : duit dah cukup dah..
Saya : yek? dah bleh kawen la ni..
Awak : yup! hee..
Saya : kawen dengan si dia ye..
Awak : semestinye..
Saya : dia nak ke? dia kan dah ade someone..
Awak : takpe..try je..kalau dia taknak,takpe..tak salah mencuba..hee..
Saya : ok..tahniah,neway..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Terkejut! astaghfirullah...aaaa...mimpi rupanye..tengah2 bace buku boleh terlelap..sempat lagi mimpi awak..tengok jam..10 minit je pun terlelap..aih..dah takde orang lain ke nak masuk dalam mimpi aku ni..letak la faizal tahir ke..aaron aziz ke..syok sikit..hohoho..sume laki orang... :p

Nak kawen,ye...kawen la awak..sy doakan awak bahagia..awak jangan risau..sy tak akan ganggu hidup awak lagi..cukup2lah kehadiran sy dalam hidup korang berdua..biarla sy pergi...kerana itu lebih baik... :)


Mimpi awak lagi,

3 comments:

nabilah_2908 said...

yupp..tindakan pergi dr hidup dia..adalah lngkah yg terbaik..

ada yg lebih baik sedang mananti ain..sabar lah yer.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AWAS BUAYA DILEPASKAN

ainz said...

insyaAllah nabilah..ain rase..ain dah cukup kuat ke arah tu..ain just nak tengok dia bahagia..sometimes part of loving is learning to let go..

ciK LyndaWawa igUana said...

bez mimoi klu jadi realiti...erm...