Tuesday, December 1, 2009

Hari ini

Hari ni genap 3bulan aku bekerja..ape yg aku dah sumbang kan pada company?adelah beberapa program..wlaupn xrmai yg perasan sumbangan kecik aku tu, aku tetap bersyukur n rse tu salah satu kejayaan dlm hidup aku..

Hari jgk,la ain berenti..name dia Nurul ain..(lebih kurang je ngn nme aku..hehe..) dia dpt offer kat sh alam..hurm..kesorangan la balik aku kat sini..dia bg aku kek coklat pg ni..dia buat sendiri..

Aku ni bile lg nk brenti?huu..aku nk amik experience dlu kat sini..ade setahun pn jd,la..aku tetap ngn cite2 aku nk jd plv ipta..nk jd pensyarah,kne smpai phd plak..xde duit aku nk studi smpai ke situ..

Semalam aku tgk muvi..cite THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON.. boleh,la..aku bg 2 dari 5 bintang..huu...sikitnye..yang aku p tgk gak nape..padahal bukan taste aku cite2 cinta cmni..smpai aku tetdo lam cinema..(letih kje kot)..adik aku (Ayu) yg nk tgk sgt cite tu..aku ikutkan jela..


Hujung mggu ni aku berpindah ke rmh sewa..doakan aku baik2 aje di sane nnt,ya!~ ;)

No comments: