Friday, December 4, 2009

PC Fair @ MITC 4-6 Dec

Lunch hour hrni aku sempat pg pc fair kat MITC..saje je nk jenguk pc fair yang pertame2 kalinye buat kat MITC..biase buat kat mahkota parade..aku maleh nk p..sbb gerenti sesaknye,la..dah la sempit area tu..mesti aku kerimasan..



Pemilihan aku ntk ke MITC arini mmg berbaloi..org xbrp nk rmai sgt..siap dpt park depan pntu msuk lg..mgkin sbb hr jumaat n ramai yang berpusu2 ke masjid..aku sebenanye nk jalan2 cuci mate jek..xde niat pon nk bli pape..tup2..aku bli pendrive (8G).. (ish3..xdek duit pn ade ht nk bli) bukan ape..pendrive aku dah ilang nth kemane.. sbb tu aku bli jgk..


Teka kale mne yg aku pilih..hee~

Balik dari pc fair, sempat gak aku pekena posperity beef burger kat mcD seblah melaka mall..amik large set plak tu..sbb aku nk kan curly fries nye yg sedap higga menjilat jari..byk tul aku berbelanje arini..xpela..bli barang keperluan..bukan berjoli,ye dak? hehehe..k,la..smpai di sini aje..chow~

No comments: