Friday, October 2, 2009

Aktiviti Pelajar

Pagi ni tetiba aku rse terajin lak nk bukak website alumni unimap.. rse rindu lak kat unimap..mne la tau kot2 ade aktiviti ke (wlaupn xde sbnanye).. jari jemari aku ni trase nk klik kat bahagian aktiviti alumni..mule2 aku xperasan..pastu tbe2 aku tergelak..sbb trnmpak gmba kamil..hahahahaha..aku zoom gamba tu..tgk 5 org budak hingusan terkantoi time 7 pillars Berjalan 10km 2005 dlu..kantoi sebab amik shortcut..sanggup lalu kat bendang,tuuu..xbleh bla.. pastu, aku pn tergatal tangan nk post kat blog aku ni buat tatapan sume org.. ;p

Dari kiri: Kamil, Kocat, Fzal, ArchayL, Den

Bile dikenangkan balik kenangan di kukum@unimap dlu, bru aku sedar..byk kngn manis aku tgglkn kat sane..alhamdulillah..aku bersame rakan2 telah berjaye menamatkan plajaran dan telah bkrjaye skarang..kepada yang masih berada di unimap dan yang blum mndapat keje, aku doakan kamu semua berjaye..usaha lebih gigih lagi..usaha tangga kejayaan..insyaAllah.. :)

ps: sori sahabat..sori abg..xde niat pn nk gelakkn sape2..tapi dah nk tergelak jgk nk buat cane.. ;p

5 comments:

eL said...

ooo......gelak ye...

ainz said...

hehe.. ;p

Anonymous said...

Huhu... Mmg nk trglak la tgk... Tringt blik masa kt unimap dlu..

x0x0 said...

gudluck!

ainz said...

thnx~ :)