Saturday, March 16, 2013

Peringatan demi Peringatan

Perkara pertama yang aku belaja ketika ujian datang bertimpa-timpa padaku adalah "kebergantungan". tak dinafikan sebelum ni aku banyak bergantung kepada manusia dalam apa jua masalah yang aku alami..family,kawan-kawan dan alam maya ni tempat aku meluahkan segalanya. sesungguhnya ujian yang mendatang sangat-sangat membuatkan aku terpukul dan aku terjatuh sendiri..aku cuba untuk bangun dikala aku tak mampu lagi untuk terus menceritakan masalahku kepada sesiapa. ternyata jalan yang aku pilih untuk sendiri lebih sakit tapi sangat-sangat mengajar aku untuk lebih berdikari...ya Allah...tanpaMu, aku tak mampu untuk melakukan apa-apa..kekuatan aku hanyalah dariMu..
Komik dari LangitIlahi

PS: Peringatan untuk diriku..sentiasa ingat Allah swt sentiasa bersama kita..dan Dia akan menggantikan dari yang baik kepada yang lebih baik..insyaAllah..usaha n terus usaha..

With Love,

No comments: