Friday, March 15, 2013

Kebetulan!

Bangun pagi, cam biasa aku akan membaca post-post yang membina di facebook. aku tertarik satu post dari Aiman Azlan. aku terus buka entri beliau n baca dengan penuh sopan santun.. XD


Lepas aku baca, aku tersentap tiba-tiba hati aku jadi bercampur-campur baur. excited ada, pelik pun ada..sebab apa, dalam minggu lepas aku baru je post something di facebook. apa yang aku fikir sama macam ape yang Aiman Azlan tulis. macam translation dari hati aku..Adakah aku perasan?? owhhh tidak2..Allah Maha Kuasa. Hanya Dia Yang Tahu apa yang sedang berlaku...wallahualam..

PS: jum baca entri beliau : LANGIT ILAHI


With Love,






2 comments:

Aida Azryn said...

baru perasan, aida top 5 pengkomen tegar kat blog ni. kekeke. *bangga dgn diri sendiri* okbai. :p

ainz said...

ahahaha...kamu mmg rajin blogwalking.. ;p