Thursday, April 26, 2012

Termenungku Sendiri

Dalam LRT..keadaan tak seramai semalam..meskipun begitu,aku masih berdiri seperti semalam..melihat gelagat manusia..ada yang layan mengantuk..ada yang bermain2 dengan gajet..pagi ni aku taknak nampak yang berborak..ramai termenung..entah apa la yang mereka menungkan..

Aku pulak?? tengah terfikir..dah lama tak update blog..huu...dan dah dekat sebulan jugak tak menjengah CPOC..sibuk dengan client baru kami,SEDA..salah sebuah jabatan kerajaan yang baru je ikat kontrak dengan kami..alhamdulillah..training bersama mereka berjalan lancar..

Minggu ni baru aku berkesempatan datang support CPOC semula dan ditimbunkan dengan baaaaanyak keja.. huhu..aku harap aku dapat habiskan kerja2 urgent dalam minggu ni..sebab..minggu depan aku cuti seminggu..seminggu?? Lama betullll....ni la masanya aku nak perabihkan AL aku...hee =_="

Sebenarnya ada event yang amat bermakna dalam hidup aku akan berlaku pada minggu depan..berdebar, happy, takut...suma perasaan ada..haiyoo..belum kawen lagi ni..time kawen nanti entah ape jadi kat aku...erkk! XD doakan segalanya berjalan lancar..

Amin..

With Love,

2 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm..majlis tunang kah...? ;)

ainz said...

=) majlis perbincangan antara keluarga..kita sekadar picisan je..hee