Sunday, April 1, 2012

Terima kasih, awak..

Pertama kali saya bertemu awak, tak pernah saya terfikir awak akan jadi insan yang terpenting dalam hidup saya..terima kasih,awak..terima kasih atas segala apa yang awak korbankan untuk saya yang kerdil ini..pernah saya terfikir, saya tak layak pun untuk semua itu..tapi ini takdir dariNya..saya hargai apa yang saya ada dan insyaAllah akan berusaha buat yang terbaik..

Saya bertuah Allah temukan saya dan awak..ya Allah..hatiku sangat sebak..hatiku sangat sayu.. bahagia? ye..aku sangat bahagia.. :'( tak terucap syukur dan terima kasih padaMu..sesungguhnya Kau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Semoga dia menjadi pemilik cintaku selepas Allah dan Rasul..amin..

With Love,

5 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh...sweet sangat...

luahan hati neh...

semoga awak2 berdua bahagia hingga ke syurga...amin..:)

ainz said...

amin...

thanks ila..lama dah tak meluahkan perasaan kat sini..bila tulis, rasa geli plak..ahaha..takpe,la..ni tanda penghargaan sy pada si dia.. ;)

nabilah_2908 said...

so sweet.... ;)

sy doa kan moga kebahagiaan sentiasa menjadi milik kamu... :)

ainz said...

Thanks nabilah..same goes to you.. ;)

ciK LyndaWawa said...

semoga bahagia ke akhir hayat...=]