Thursday, December 22, 2011

Pelik lagi

Ada satu malam...aku tak puas hati dengan lelaki..*huhu tak abis2* aku tanye macam2 kat sorang member aku ni..kesian dia jadi mangsa,kan.. antara topik perbualan kitorang:

Aku: Satu lg sy pelik..pasal lelaki.. kenapa,ek diorang tak bleh nak kawan dengan kita cam biasa lepas kene tolak?

Dia: Ego, malu..padahal takde apa pun..

Aku: Saya banyak hilang kwn sbb bnde ni..sedih jugak kadang2..

Dia: Saya rasa tak patut pun rasa malu walaupun kene tolak..saya rasa perempuan tu pun cam happy ada org suka dia..dia tolak bukan sebab dia benci kat orang yang approach...yeke? saya rase je la..

Aku: Btul,awk..perempuan tak benci pun..kalau saya, saya akan tolak dengan cara yang baik..cakap elok2..bukan main sound camtu je..dan kalau boleh, nak terus kan berkawan macam biase.. tapi diorang yang tak nak..sedih,kan?

Dia: Hmmm..dan saya rasa perempuan pun akan rasa kagum sebab laki tu berani luah..sumthing yang lelaki shud proud..sebab tu pada saya kalau suka kat someone, kene bagitau..biar dia tau..tak rugi ape pun..

Aku: Yup! Stuju! ;)

Pendapat korang pulak..cane?


With Love,

6 comments:

nabilah_2908 said...

mungkin sush bagi dia tuk tukarkan/hilang perasaan suka@cinta yg ada...

sbb tu dia xnak kawan...lebih baik menyepi... :)

agaknya la...hehe..(^_^)

aliesha kirana said...

sokong! tp lelaki egonya tinggi, dorg xleh terima bila ditolak. jd dorang lebih rela jauhkan diri dr berkwn dgn prempuan yg dia suka. sbb nnti dia rasa sakit..

Amni said...

rasanya lelaki memang macam tu.. even mr. L pun macam tu.. hehehe... tapi lama-lama nanti, dah jumpa org yang dorang berkenan, dorang akan dapat kawan balik dengan kita.. tak pe la dorang tak nak kawan sekalipun.. yang penting ramai kawan popuan sudi nak kawan ngan kita.. heheheh,...

PinQib said...

sy suke pendam.... em... at least.... dia sakit sembunyi...

ILA HonEyBuNNy said...

biasa la ain..laki neh ego lebih ckit....

ila lak mmg xsuka kwn dgn laki y suka ila bila dia bgtau ila..jadi terus xsuka..heheh

MR. SYAH said...

xtahulah.. xpernah kena.. hehe..