Tuesday, November 15, 2011

Wedding Putra-Nana

Disebabkan kesibukan kerja, aku tak sempat nak beli tiket minggu lepas! pagi sabtu tu memang redah jela bertolak dari PJ tanpa sebarang tiket..huhu..aku bernasib baik sebab rezeki aku ade di situ..pagi tu aku dapat tiket ke melaka dan jugak ke Penang..alhamdulillah! niat baik biasenya akan dipermudahkan.. betul tak? :) aku dan pini tiba di rumah Nana dalam kul 1130, seperti yang telah kami rancangkan..member-member sekolah yang lain, tak pulak aku nampak kecuali; Ain Borhan..Hafizah?? masih bertungkus lumus mengKAYAkan Konica Minolta.. XD so, kami bertiga jela berborak sampai ke petang sambil menemani Nana..

Alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar..satu je yang tak best..LAUK..tak sesedap masa Nana bertunang dulu..haih! kecewa.... >.< dan lagi satu,aku tak puas hati dengan putra..amboi2..mulut..sesedap rase je mengata aku gemuk (walaupun memang dah gemuk sebenarnye) pastu siap ugut; kalo tak datang kenduri dia kat negeri sembilan,kami kene sekeh sorang2..haiyooo..kan kami dah datang kat umah Nana..dah leee... XD paling tak boleh bla, dia suruh Nana sampaikan pesanan kat aku:
Putra cakap, turn ko tahun depan..dah ade ciri-ciri keibuan..

Hafizah takde, ko buli aku pulak ek?? takpe2..nanti aku balas balik..tapi pesanan tu bagus gak..doa dari pengantin; susah nak dapat, tuuu..I will keep your words in my Doraemon's pocket.. XD terima kasih doakan aku (konfius dah sape pengantin sebenarnye ni...) okay! aku mengaku korang berdua memang sweet couple..semoga korang bahagia hingga Syurga..amin.. ^_^







Malam tu jugak aku terus bertolak dari Melaka ke Penang untuk kenduri seterusnya..


With Love,

6 comments:

nabilah_2908 said...

alhamdulillah..dah selamat dah kawan Ain jadi isteri orang... ;)

ainz said...

alhamdulillah...sume berjalan dengan lancar... :)

ILA HonEyBuNNy said...

hehe..

andai masin mulot putra tu ain...ehheh

tahniah untuk pengantin baru..;)

Aliesha Kirana said...

tahniah kwan Ain! wah, bersungguh ni, dr melaka terus ke penang. wah wah!!!

ciK LyndaWawa said...

phewit, ain ade ciri2 keibuan..hehehe..insyaAllah..tahun depan yer ain..jemput yer..

Qib said...

lawa nye pelamin dia =)