Monday, November 14, 2011

Aku Bukan Workaholic

Alhamdulillah..aku smpai ke LCCT dalam pukul 4 petang tadi..waaaa...sangat2 rindu kamu sume..hampir seminggu tak blogging..minggu lepas sangat sibuk dengan kerja2 office..sampai kadang2 makan nasi pun tak sempat..sebelum tidur mengadap keje..bangun tidur sambung balik..huu..cam tak caye je itu adalah aku,kan?

Bak kata kamil, dah boleh member2 dengan soket lepas ni.. XD aku belum sampai ke tahap tertinggi soket lagi; hampir 24 jam abiskan masa dengan email, mengorbankan weekend dan kerja hingga lewat malam..huhu..dia selesa dengan keadaan camtu..so,biarlahh..

Aku bukanlah workaholic..aku cuma menjalankan tanggungjwb..minggu lepas aku dah tekad; petang Jumaat, aku perlu siapkan UAT Script untuk SEDA..sebab? aku perlu cuti hari isnin..sebab? heeee...ade aktiviti best yang menanti di hujung minggu..tungguuuuu...nanti aku cerita.. >.<

PS: Jom jogging!

With Love,

5 comments:

Aliesha Kirana said...

AK pn bukan workaholic. heheehe. malasnyee nak keje. rase cm nak keje dr rumah je. wahaha!

nabilah_2908 said...

sama lah kita...tapi bila ada tugas yg kena diselesaikan..

akan diselesaikan secepat mungkin..tu yg kadang2 tk kira masa... ;)

ainz said...

AK:
kena la cari hubby yang kayeee...baru leh dok umah bisnes sendiri..jadi boss..hik3.. ;p

Nabilah:
betul tu..sy ni memang nakal sikit..disiplin teruk..tapi kalau dah tanggungjwb kita,kita kena setelkan gak..kan? ;)

ILA HonEyBuNNy said...

ya..bz ain skrg kan..hehe...;-)

ciK LyndaWawa said...

rindu saya tak ain.=]