Wednesday, October 5, 2011

Lepaking Part II

Aktiviti aku hari ahad adalah menonton muuuuvi dengan teman-teman lelaki aku.. *erkkkk!* XD sebenarnye aku n kamil memang dah plan lama nak menonton beramai2 ni...sejak sebelum bulan puase lagi, kot..ingat lagi time tu, baru je lepas tengok cerita Penguin terus je terfikir untuk next gather...kami memang dah aim cerita Johnny English Reborn pun time tuuu..

Perancangan yang sempurna..tapi kalau takde sambutan, macam tak best jugak, kan..sampailah hari sabtu aku masih belum dapat kata putus lagi dari diorang..aku tak harap ape2 pun sebenarnye.. aku tau mereka pun sangatlah sibuk lately..kalau jadi, aku join..tak jadi, duduk je diam2 kat rumah.. *ayat merajuk*

Tiba2, pagi hari ahad tu diorang roger aku..bagitau yang semua join; Apau, Kamil, Soket dan Apit..siap dah booked sekali tiket petang tuuu..wahhhhhh..tiba2 aku rasa kagum dan tak jadi merajuk..ahahaha! kan bagus kalau setiap kali diorang camni..tak payah aku dok pening fikir...eeeee..korang ni...



Johnny English Reborn..start dari aku duduk kat seat sampai habis..tak berhenti2 gelak..nasib baik tak semput..XD memang lepas la semua tensen kat kepala..aku rate 4.5 dari 5 bintang untuk filem ni..tinggi, kan rate aku...sila lah tengok..kalau aku cakap best, tu...best laaa...huhuhu...

PS: balik dengan senyuman-tak-jadi-merajuk.. >.<

With Love,

5 comments:

Aliesha Kirana said...

heee sonoknyee kluar tgk wayang dgn kawan2. AK xpenah lg tgk wayang dgn kwn2. sllu tgk wayang dgn family termasuklah mak AK. heeeee

ainz said...

sy memang suke tgk muvi,AK..ngn family, kawan2..sape2 je yg free,sy ajak..kadang2 sorang pun jadi..hehehe..

Cume sejak dok pj ni dah kurang menonton..mane taknye..wkend je balik kg.. ;p

nabilah_2908 said...

tgh dok ingt...bila kali terakhit tgk wayang...hmmm...

last sekali tgk cite toy story kalau tak silap....rasanya awal tahun yg lepas...

phewww....lama gak tu... :)

ciK LyndaWawa said...

wayang??er...saya jarang tengok wayang...=]

ainz said...

Nabilah:
lame dah tuuu...sy ni memang kaki wayang,nabilah..no wonder la every month tgk muvi..heee

Wawa:
huhuhu...kamu beli dvd jela..tgk kat umah..lagi bez kot.. ;p