Thursday, October 13, 2011

Detik Waktu Yang Berlalu

Dari hari ke hari..aku rase masa begitu pantas berlalu..aku? aku masih di sini..masih tak dapat apa yang aku nak dalam hidup ni..terlalu banyak membuang masa,ke aku ni?

Aku hanya perlukan kerja yang selesa.. sekurang2nya yang memenuhi minat aku dan related dengan apa yang aku belajar di universiti dulu..it doesnt mean aku nak kerja yang rilex goyang kaki..aku tak kisah kalau kerja melambak..yang aku perlukan cuma niat yang ikhlas membuat kerja..bukan kerja untuk duit..hmmm..

Betul..aku rasa aku dah terlampau banyak membuang masa..Ya Allah..tunjukkanlah jalan buat hambaMu ini..apa yang perlu aku buat..aku tiba2 jadi bingung..

PS: kita hidup mesti ade flow..ade arah tuju..baru boleh improve..kalau tak, sampai bila2 pun kita berada ditakuk yang sama je..

Bingung,

7 comments:

Prince Halilintar said...

hai ainz..bersabarlah,insyaallah ade rezeki ainz nanti dgn ape yg ainz nak kan tu..

p/s:prince ade 25hb tu sekitar situ..jumpe nnt tegur2 la...kate kunci prince halilintar ye..hehe

Aliesha Kirana said...

AK pn rasa mcm tu. heehee. AK pun mcm dok tercari-cari haluan AK ni. hmmm sedih je kalau tgk pada dr skrg. mcm xde apa2 improvement. sobss

ainz said...

Prince:
Thanks! InsyaAllah..kalau sy terjumpe prince,sy tegur.. :)

AK:
Sama2lah kita berusaha..untuk diri kita jugak! Takde sape yg boleh ubah melainkan diri kita sendiri..insyaAllah.. :)

nabilah_2908 said...

hmm..macam sama je kisah kita...huhu..

Cik Amni said...

amni pun sama.. waaaaaa... nk bisnes lah...

ainz said...

Nabilah:
perlu pandang ke hadapan...capai ape yang kita nak..jom sama2 kita usaha dan terus usaha..insyaAllah...

Amni:
bisnes manik sy pun tak berapa nak menjadi lepas raye..mungkin boleh buat bisnes tu time sebelum raya je..kene cari idea lain...buat bisnes plan.. ;)

ciK LyndaWawa said...

eh..betul tu..hidup kena ada flow baru leh maju..