Friday, September 30, 2011

Your Music Your Soul Part II

Aku mula meminati artis sejak darjah 6..Spice Girl adalah artis pertama yang aku minat..betapa girangnye hati bila satu hari abah belikan 2 CD Spice Girl..wahh..bukan senang tau nak dapat CD time tuu..zaman tu adalah zaman kaset! Sape yang tak teruja bile dapat CD! hari2 mainkan kat radio abah..hihi..dulu kita dengar lagu abah, sekarang abah pulak layan lagu fav kita..dah terbalik.. ;p


Masuk je menengah rendah, kebanyakan genre yang aku suka adalah pop..aku dah mula minat Britney Spears dan Westlife..time tu pun, genre ni memang menjadi gilaan remaja..segala cerita mengenai Westlife, aku share dengan sahabat baik aku, Hairani..tuka2 gambar..gosip2..hihi..dan yang paling best, aku pengaruh Acu jugak..Acu pun terikut2 aku meminati Westlife sampai sekarang...especially Mark..amboi2..hehehe.. :)


[Britney yang comel]


[Westlife]

PS: korang pulak cane? siapa artis pertama yang korang minat? meh..share dengan aku..aku pun nak tau gak taste korang dulu..heee..

With Love,

5 comments:

nabilah_2908 said...

Mark....!! sama lah kita...suka kat dia...hehe.. :)

seingt sy la..masa sekolah randah dulu...budak2 sukakan group Feminin..siap buat persembahan lagi..tiru gaya dieorg... :)

sailaaf said...

ahaha..westlife dulu beli kaset je.
minat nick.

pastu minat maroon 5. hihi.
memori betol

Mr X said...

Mmg btl dlu adalah zaman kaset. CD pd zmn tu sgt mahal harganya. Kaset je da belas2 ringgit, CD apatah lg. Tahun 1998, akak sy blk dr US n bwk blk byk CD. Rupanya kt sana diorg dpt free je. Tu antara transition time sy beralih ke muzik barat. Antara yg sy dpt time tu album Spice (Spice Girls) mcm gamba kt atas =) & Crossroad (Bon Jovi)

Aliesha Kirana said...

dl kalau omputih, AK ske backtsreet boys. aahaha. paling ske Howie D kot namanya heheehe.. n Nick!

Cik Amni said...

minat back street boys! suka nsync jugak! Hahaha... Gara-gara lagu this i promise u...

Lepas tu baru minat westlife. Antara tiga tu, semua pun obses. Tp takat beli kaset je la. Siap hafal lak semua lagu dorang. Masa tu darjah 6.. Nak UPSR esoknya sempat lagi p hafal lirik lagu dorang.. Gila ah...

Yang paling bertahan lama, weslife. Sampai form 5 pun minat lagi. Lepas tu dorang senyap, minat jason mraz plak dah. Sangat obses sampai semua lagu memang hafal jugak. Dah tu maroon 5 sama jugak. Lagi satu, black eyed peace. =D

itu dulu-dulu. Skang kurangggggg sangat-sangat nak minat specific. Tp bruno mars minat jugak. Errr... Lebih minat Amir Jahari lah!! Hahahaha...