Friday, September 16, 2011

Tak Paham Ke?

Oiii...ko tak paham2 lagi,ke?? aku tak suke ko,laaa..yang ko ni perasan...terhegeh2 kat aku tu pehal? Ade penah aku cakap aku ade hati kat ko? Tak, kan? So, blah aaa..aku rimas..


Aduii..pedih nye hati bangun tido pagi ni..check hp..owh! Rupa-rupanya mesej tu dalam mimpi..aku tau dia bukan jenis nak cakap lepas camtu..

Mungkin ke mimpi ni satu permainan atau perasaan sebenar dia pada aku..macam aku berkali2 mimpi si dia tinggalkan aku sebelum perkara itu benar2 terjadi dulu..hurm..I have to give up on him..stop chasing him..stop disturbing him..yess..I really have to..

PS: ape, ni...bangun pagi patut ingat Allah..bukan bende2 mengarut camni..astaghfirullah...dan.. sape suruh tido lepas subuh????

With Love,

6 comments:

Aliesha Kirana said...

haih.. mcm kisah AK jugak ni.. huhuh

ainz said...

Owh! Yeke...kawan sy cakap, biase mimpi ni terbalik..aih! Saje nak sedapkan hati,la tuu..hurm..

ciK LyndaWawa said...

betul2...bangun mesti ingat Allah dulu..sebab dia telah panjangkan umur kita...=]

ainz said...

InsyaAllah... :)

nabilah_2908 said...

dulu selalu gak macam ni....teringt-ingat..

tp skrg ni...bgun2 je ingt pasal kerja....xmo ingt yg benarnya...tp menda tu automatik datang...huhu..(-_-)"

ainz said...

biase la tu...bangun2 je terus pk ape nak buat hari tersebut..huuu...susah nak kontrol...sebab tu adalah dari minda separuh sedar kita.. :)