Saturday, September 17, 2011

Lamaran Lagi??? -Prologue-

Yup! Kali kedua aku dilamar..kali ni dilamar oleh seorang lelaki yang tinggi, sebaya, dan mempunyai ekonomi yang stabil..wahhh.. really???tahniah,ain.. ingatkan ko dah tak laku..heee.. *terlalu awal untuk ucapan tahniah*

Serba sedikit tentang jejaka ini..aku baru bertegur sapa dengan dia; dalam BBM, sebulan lepas..yup! baru sebulan..dia adalah member satu kolej aku yang tak pernah senyum..jauh sekali nak bertegur sapa dengan aku dulu..huu..aku betul2 tak mengenali dia..yang aku tau ketika itu; dia adalah teman lelaki kepada salah sorang member baik aku..tu je..

Dalam sebulan kami berkawan, aku layan dia memang macam kawan laki lain..takde special langsung..dengan dia aku hanya ber'aku-ko' je..even open house aku haritu pun aku tak ajak dia *ahahaha! jahat kan?* kami belum boleh dikategorikan sebagai 'rapat' lagi..kawan gitu2 je..

Sambung... *suspen,tak?* :p

PS: Nak tau kisah lamaran pertama, boleh bace entri aku sebelum ni (DI SINI)...ade 5 part di situ..just click 'newer posts' untuk baca part seterusnya.. *ok jangan gelak sebab zaman tu aku bahasakan diri aku 'ain'* ahahaha! upppsss...aku balik tergelak ;p

With Love,

4 comments:

Aliesha Kirana said...

alamakk suspenn! sambung2

ainz said...

Takdela suspen mane....novel AK lagi suspen,kot! ;p

ciK LyndaWawa said...

fewit........market ain melambung tu..huhuhu=]

ainz said...

Ahahaha! Melambung la sangat..ape yang diharap, xkunjung tiba.. ;p