Friday, September 23, 2011

Chemistry -Median-

Kesian korang tunggu cerita aku,kan..tak sempat nak type..aku sangat sibuk akhir2 ni..semalam je, ade Jomraya Dinner..anjuran company Iwan..nanti aku upload gambar,k? ;)

Okay..berbalik kepada kisah aku..aku pernah berkenalan dengan X masa zaman aku belajar dulu..dia adalah senior aku..camne aku boleh kenal? dia adalah partner projek instrumentation aku *sape yang kenal diam2,k* :p

Perkenalan kami hanya terbatas pada kerja semata2..tak pernah sikit pun melibatkan peribadi..kenapa? sebab time tu aku meluat tengok dia.. ahahaha...*jahat gile* aku selalu je tak puas hati dengan dia..ape je yang dia decide,sume aku tak setuju..jiwa aku memberontak ketika tu..

Kenapa? 1) kena paksa berpasangan dengan dia 2) tak dapat pilih si dia sebagai partner projek 3) tak suka lecturer instrument..macam biasa,la..reason yang tak boleh pakai..setiap minggu bila masuk lab, mesti gaduh..tak boleh jumpe..mesti aku akan buat something yang menunjukan aku tak puas hati..huhuhu...memang rase nak tuka partner je time tu..

Anik tempat aku luahkan perasaan..sebab anik penah kenal rapat X..yang peliknya, setiap kali aku luahkan, anik mesti akan sebelahkan X..anik banyak puji X..anik selalu cakap X bukan camtuu..aku salah paham je ni...padahal anik kawan baik aku..aih! Lagi la aku bertambah geram...*anik bukan jenis senang2 je nak puji seorang lelaki*

Time tu umur aku baru 20 tahun (lebih kurang).. biaselah..jiwa remaja..suka memberontak bende yang bukan2..respon X time tu? Hmmmm.. seingat aku,laa..dia cool..rileks je orangnye..tak menggelabah macam aku..kelakar,kan? :p

PS: owh! tak sempat BW semalam..harini insyaAllah saya datang menjenguk,k... :)
siap-siapkan lah kopi ke..biskut nak buat cicah2 kopi..hik3..

With Love,

7 comments:

Cik Amni said...

=p good to hear.. macam dalam hati ada taman jer ni...

btw, ada prologue ada median dah macam kouru plak... hehe..

ainz said...

owh..baru ade rumput...hehehe...memang tiru kaoru pon...biase la...kipas-susah-mati... ;p

Aliesha Kirana said...

sambung lagi sambung lagiiii!

ciK LyndaWawa said...

entah2...anik minat kat ain tak?hehehe

ainz said...

AK:
esok,heh? :P

WaWa:
huhuhu...anik tu perempuan,la dear....

ciK LyndaWawa said...

hohohoho..
ingat lelaki..
hohohoho...

lagi sejam untuk ain keja..yeya..=]

ainz said...

hehehehe....cam tau2 je tengah menghitung masa...ngantuk arini..takde mood sebab tak dapat balik melaka... ;p