Tuesday, August 23, 2011

Penawar Luka

Kes semalam betul2 buat aku terasa..menangis sampai bengkak mata.. *okay! trime kasih banyak2..* aku balik umah dan terus tido..huhu..bagi aku, tido adalah penawar luka..memang dah lama sangat aku tak sentap sampai camtu sekali..biarlah jadi kenangan..ujian Allah turunkan di bulan Ramadhan.. *rilex,laaa...baru sikit,ain..*

Dah2..lupakan..setiap luka, pasti ade penawar nye...kan3..heee...
  1. Petang semalam, bangun je dari tido, sempat jugak aku balik office kota damansara dan buat claim untuk bulan ni.. Alhamdulillah...
  2. Tersenyum sebab dapat upah jahitan manik haritu.. Alhamdulillah...
  3. Tersenyum lagi sebab otai manik memuji jahitan pertama aku..
  4. Plan dengan member hari sabtu ni nak shopping..yeay! serious aku blum shopping raye lagi..sibuk dok teman orang je..huuu
  5. Sabtu ni jugak aku dapat jubah yang diidam..hadiah untuk diri sendiri sebab azam Ramadhan aku yang hampir nak success! *baru hampir,okeh..aish!*
  6. Tambahan: Hari ini GAJI dah masuk.. yeay!!
Ketawa penawar duka,

8 comments:

Aliesha Kirana said...

alalaa..jgn sedih2 eh.. kan dh dpt hikmah dh tu disebalik ujian. heheeh..

nabilah_2908 said...

see...tiap yg pahit..pasti ada manisnya.. :)

eik`S noName said...

wow...
lpas nie leh lah lanhe esyad...ahaks
esyad tunggu kat times square...beres...hehehe

ILA HonEyBuNNy said...

wah tersenyum untuk ainz...

bila kita sedih, pasti ada pengubatnya kan..

ainz mesti pndai jahit manik neh dapat pujian..hehe...

xsbr la nak tgk jubah idaman..ehhe

ainz said...

Dear AK:
Tula..bila Allah kata jadi..maka jadi,lah...sangat2 bersyukur.. ;)

Dear Nabilah:
Agreed! kita haruslah sentiasa bersabar..Allah maha penyayang...

ainz said...

Dear Esyad:
Maksud kamu 'belanje' yeee... ;p insyaAllah..kalo dh tersurat kita jumpe..boleh je blanje..tapi bayar sendiri,la..okay? ;p

Dear Ila:
Nanti sy upload gambar,k..takde la cantik sgt...sy suke sebab jubah tu simple! ;)

ciK LyndaWawa said...

show sikit jahitan anda..chea..hehhe

ainz said...

ade link di situ,dear...baru buat 1 dah kecoh2,kan.. ;p