Monday, August 22, 2011

Lupa, ke??

Baru lepas buat Leave Cancellation..last minute bos aku decide untuk bagi cuti raya seminggu kepada kami.. *walaupun aku sorang je Malay*.. syukur Alhamdulillah..jimat annual leave aku..nasib baik kami guna system..so, memang sangat2 takde masalah nak cancel..

[Sapa2 yang berminat dengan system kami..kot2 company dia nak buat paperless..boleh la contact aku..aku akan usulkan kepada bos.. *sempat lagi iklan*]

Harini aku cam free je kan? memang free pun..aku sorang je kat client site ni..tolong support sampai lunch hour..pastu aku nak balik office kota damansara..diorang plan nak buat farewell party untuk Tan..sedihnyee...Tan dah nak berhenti..

Sebenarnye aku dah kecik hati, ni..ade ke patut dalam suggestion diorang ade restoren non-halal..time lunch/dinner..agak2 la...nak ajak aku..nak buat time lunch hour ke?? nak buat kat restoren non-halal,ke?? huhu..takpe,la...diorang lupa yang aku ni Muslim kot...huuu

Nak merajuk laaa,

4 comments:

Aliesha Kirana said...

sedihnye tan.. sob sob. eh tp bestlah ainz dpt cuti free2 je kn. hihih. huh! mmg xpatut dorg wat kt non-halal restaurant. kalau dorg wat jugak, boikot ajelah ainz. hehhe

ILA HonEyBuNNy said...

sob3...tetiba pun ila sedih gak...

sampai la hati diorg..kalau ila majook dah..ehheheh

nabilah_2908 said...

dieorg terlepas pandang kot..lupa Ain orang Islam..

cuba bincang balik...boleh di ubah tu.. ;)

ainz said...

AK:
mungkin ini yang terbaik buat dia..biar la dia pergi..huuu

Ila:
memang dah merajuk pon..

Nabilah:
dah terlambat,dear..huuu...takpe lah..