Friday, July 15, 2011

Tak perlu mencari..

Tan: eh! Sape duduk kat kerusi sy, ni?? (kerusi dah tinggi)
Aku: owh..S duduk tadi..
Tan: eh! Kenapa dia datang? dia nak ngorat u,heh?
Aku: ish! takde,la..dia tanye pasal ESS tadi..
Tan: yela tu...eh2..u ade boyfren tak?
Aku: takde (sambil geleng2 kepala)..
Tan: uih! Takda,aa..takpe I carikan u satu..sini punye orang pun ramai punye! itu S pun baik..ok..umur dia same ke lebih kurang je dengan kita..tak pasti,la..dalam 85 @ 86..nanti I tolong adjustkan..
Aku: Tan! U jangan nak cari pasal! Mati sy malu,nanti! Jangan nak mengade2..
Tan: ahaha! Zaman sekarang open,maa..tak kisah punye!

Amboi3..gelak sakan,yeee..memang nak kene sekeh dengan aku..eee! taknak belikan dodol,baru tau! Ahaha! Harap2 aku ingat dodol dia..minggu depan aku balik melaka..teringin nak makan dodol,budak nih..huhu..


Tak perlu mencari..

11 comments:

aliesha kirana said...

ecewah! kalau ade yg nak kenenkan tu, terima ajelah ain..hihihihihi

nabilah_2908 said...

hahahah...ok apa kalau Tan nak adjustkan...

ala kawan2 je dulu..hehehe... ;)

Ain nak cari dodol kat mana tu...? :)

ainz said...

hee...tula..sy ramai kawan ngn budak u je..memang tak berkembang betul..nak gak kawan ngn 'orang luar'.. ;p

sy try cari kat bemban..kat tepi2 jalan tu kan byk jual2..tak tau la ade lagi ke tak..

Aida Azryn said...

lama tak makan dodol. :D

ciK LyndaWawa igUana said...

mesti s tu hansemkan....pe lagi ain...peluang nie....kawan ngan budak je nanti perangai macam budak jugak....

ainz said...

aida:
same la..sy tak brp nak makan kuih manis..heee

WaWa:
Hensem,ke?hurmm..biase je..boleh la sedap mata memandang..ahaha! tapi sy tak minat sangat laki hensem buat suami..pandang,suke la.. ;p

Maksud sy 'budak' tu, budak u sy..yang satu kos dengan sy dulu..heee...salah faham ni.. ;p

nas said...

umur 85/86.. amboii
tuanya orang yg nak direkemenkan nih
hahhahaa
xlogik tol
xpe.. kalau da jodoh.. xkemana
hehehhehehhehehee

ainz said...

Kah3!tahun lahir,la! Kalo umur 85/86,aku pon xmau..kalo kaya,takpe! ;p

ILA HonEyBuNNy said...

ehem3...

ainz jangan la maloo2...mana la tahu berjodoh kan...hehe....;-)

**::CIKNUURUL::** said...

kemain lg si tan tu nk tlg rekemenkn,.ahakss,.


snggah pertama kali kt sni,sggest dr ila bunny,.hehe,.folo u dear,.sme2 kite jalin ukhwah fillah,.:)

ainz said...

ila:
kalau dah jodoh,tak ke mane,dear...so, takpe kan kalau malu2.. ;p

Cik Nurul:
Thanks nurul sebab sudi ke sini..takde yang menarik sangat pun..banyak merapu je..heee.. ;)