Wednesday, July 13, 2011

Ole-ole dari Pangkor

Semalam Hamkha aka housmate terchinta aku lambakkan key-chin depan mata aku...maklumlah baru balik dari bercuti, kan..aku dah bagi warning time dia nak pegi haritu.. 'Ko kalau tak bawak souvenir, ko tido luar..aku kunci pintu..' ahaha! dia suruh pilih..aku belek punye belek..memang sangat berkenan dengan penyu2 comel, ni..rambang mate nak amik warna ape! owh,tidak!

Aku: Hamkha..nak amik dua, boleh?
Hamkha: TAK BOLEH!!

Wahhh...marah nampak! macam nak balas dendam je ni.. ahaha! haruslah membuat keputusan yang muktamat dan jitu..thanks kepada mereka yang tolong aku memilih..at last, aku amik ikut taste aku jugak..jangan marah..saje mintak pendapat.. ;)


Yang mana satu...idaman kalbu...
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
pilihan aku adalah...
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::

Ramai kot yang dah tau aku suka warna hijau..heee... ;)

PS: Sebenarnya suka warna merah jugak..sob3..selamat tinggal penyu merah yang comel..

Thanks Hamkha..suke sangat!

9 comments:

sailaaf said...

comel nya. macam nak semua je rasa. hehehe..tiba*

blog berwajah baru ke?lama x dtg sini.

ainz said...

tuan dia tak bagi amik semua..huuu...

takde perubahan di sini, dear..same je seperti dulu.. ;)

Aliesha Kirana said...

ahaaha dah agak dh! tp kalu AK, AK nak yg ungu sebab ungu dh dekat2 ngan warna pink. hahhaah

ainz said...

heee...semestinya hijau menjadi pilihan..kalau semua orang sama pendapat, bukan 'taste' namenye..betul,tak? ;p

ciK LyndaWawa said...

comel...nak jugak...!!!

ILA HonEyBuNNy said...

comei3...

ada kat rumah ila sekor penyu neh...

warna ijau jugak..ngeh3..

nabilah_2908 said...

ha...betul pun..Ain pilih hijau....comel..!! :)

ainz said...

Wawa:
datang la pangkor..heee..sy sendiri tak penah pegi sane.. ;)

ila:
kamu pun ade penyu hijau! heee...suke!

nabilah:
nabilah dah lama ikuti blog sy..semestinya tau sy akan amik hijau.. ;)

ILA HonEyBuNNy said...

ada3....hehe

mula2 ila tengok penyu kat rumah tu...comeiiinya kata dalam hati.....ada dalam bilik adik...xtanya lak dia dapat mana penyu tu..ehheh...