Tuesday, June 28, 2011

Keletihan

Letih..tak boleh bukak mata..banyak keje harini..bukan sebab tu yang membuatkan aku letih sangat..tapi disebabkan:

1) Kaki Bengkak

Semalam aku terjatuh dan dihimpap moto..mungkin kerana jalan yang basah membuatkan aku hilang kawalan..lagi-lagi tayar aku yang baru dipolish hari ahad haritu menyebabkan keadaan tayar menjadi sangat licin..

Akhirnya aku jatuh bersama-sama dengan moto..korang dapat bayangkan tak time tu aku berlunjur dan ade moto di atas kaki kanan..hoho...moto betul-betul menghimpit kaki kanan aku..aku tak terdaya untuk mengangkat dan mengeluarkan kaki aku dari tersepit..

Alhamdulillah..ade yang sudi membantu..luka hanye dibahagian kaki kanan..mujurlah takde kecederaan serious..cume luka kecil dan buku lali aku je yang bengkak..susah sikit nak berjalan..

2) Jam Loceng

Balik dari keje tadi, aku tak boleh bukak mata..tak tertahan dah mengantuk,ni..disebabkan aku tak Maghrib dan mandi lagi, aku gagahkan diri jugak untuk bangun..ni semua gara-gara jam loceng jiran aku yang bertempik semalam..korang bayangkan,la..dari pukul 1 pagi sampai aku pegi keje pagi tadi pun jam tu masih berbunyi..bergegar satu flat aku rase..perh!! geramnyeee....apalah masalah diorang ni?? saje nak menunjuk jam loceng baru beli,ke??

Aku dah la jenis susah tido..tak boleh tido dalam keadaan yang tak tenang..tu baru jam loceng..tak dapat bayangkan kalau aku duduk di Palestine sana..dengan keadaan perang yang tak sudah-sudah..syukur aku berada di bumi Malaysia ni..

3) Gangguan

Tambah lagi gangguan lelaki itu..ingat tak ENTRI INI..aku terima satu mesej dari lelaki itu..boleh tak dia cakap macam ni: "ain.. boleh tak bagi peluang pada saya.." ape motif?? peluang ape yang dia maksudkan?? bukan aku dah pun maafkan dia,ke..ape lagi yang dia nak?? terus aku jadi takde mood dan rase nak tdo je sekarang..

P/S: emosi...emosi...emosi...emosi...emosi...emosi...emosi...

Gudnite..

5 comments:

sailaaf said...

kesian nya.ada luka2 tak?mula2 entri kamu ni sedih..last jadi kelaka.bila masuk point gangguan...gangguan tu sy pernah alami...tensen kadang2

Tieah Madian said...

Jap.. Asal blog ni nampak lain sangat.. Under repair ke??? Hahaha.. Semalam pun keltihan sebab gangguan dari mak.. Hehehe.. Takde lah.. Masa tu dah tido.. Mak ketuk2 pintu suruh bangun sebab rumah dah masuk air.. Banjirrrrrrrrr..

ainz said...

suka:
time emosi stabil, kita boleh la ignore lagi..tapi tengah2 bengang camtu..memang cari pasal,la namenye...huhu..

tieah:
eh..sy tgk kat sini,ok je..uih..banjir??take care,dear..

nabilah_2908 said...

ain ubah tmplt blog ke..? putih je semua... :)

terfikir2...kuatnya jam locong org tu..sampaikan jiran sebelah boleh dgr...pentg kan diri betul..

bab gangguan tu..hmm..kuat kan la hati..ignore kn saja segala call & msg dr dia..sakit kot dia tu.. ;)

take care Ain..moga hari ni lebih baik dari semalam... ;)

ainz said...

tieah n nabilah:
try refresh balik..sy rase ade masalah ngan browser ie..sy pakai mozila,ok..tapi pkai ie, kene refresh balik, baru dia ok..hurm...

nabilah:
memang saya ignore je..malas nk layan orang camtu..