Thursday, November 11, 2010

Saksi 25

If I tagged you, it's because I want to know more about you.


Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you.

Terima kasih buat cik Amni yang tag ain dalam entri beliau bulan lepas..baru harini berkesempatan menjawab tag ini..terima kasih kerana sudi tag ain..ain doakan semoga kamu sukses di Kuching nanti.. :)

25 random things, facts, habits, or goals about you

1) suka warna hijau
2) tak suka warna biru
3) suka alam semulajadi
4) suka ambik gambar
5) ain tak suka bergambar
6) orang yang ain paling sayang dalam dunia ni adalah Acu
7) tak suka orang yang cakap tak serupa bikin dan tak berpegang pada prinsip
8) tak suka orang yang lewat kalau dah berjanji
9) suka shopping tapi takde duit
10) suka makan coklat
11) suka sangat ice blended each-a-cup : oreo coklat + pearl
12) suka masak lemak rebung + udang
13) suka kunyah ice (ahahahaha)
14) tengah belajar bahasa sarawak
15) tak suka menangis depan orang
16) tengah mencari kerja
17) bercita-cita mendapatkan myvi satu hari nanti
18) still single but not available (hohohoho)
19) sangat sayang jam fossil sampai sayang nak pakai!
20) blackberry freak!
21) suka menonton wayang
22) suka karaoke dan suka layan karaoke dengan member & adik2 di giant..(percayalah...)
23) rimas pakai spek tapi kena pakai jugak!
24) sangat suka usha gadget2 seperti lappy, handphone dan sebagainya..tapi takde duit nak beli.. ;p
25) ingin menjadi seorang berpengetahuan dan berpengalaman selepas 5 tahun yang akan datang..insyaAllah..

25 people to be tagged


1) ciK LyndaWawa igUana
2) Along Tapa
3) nabilah
4) PIDUT ASiS
5) nas
6) mR.sYaH
7) HonEyBuNNy
8) d_tieah
9) Anna Boleyn
10) b.r.u.t.a.l.s.o.l.o
11) PinQib
12) Pencacai Alim
13) Mr. Amni
14) Mr Noble
15) She is f.A.z.A
16) nyonya penang
17) little black dress
18) Ati Masrif
19) akubiomed
20) zawatil

20 je yang mampu ain senarai..ok..sesiapa yang rajin menjawab tag ini, sila lah jawab..sekian terima kasih.. :)


Saksi tak cukup 25,

10 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

woh...nombor 1 lagi tu..hehehe..
nanti org buat.......

Anna Boleyn said...

wah wah kena tag.. time kasih ainz atas ingatan untuk tag Anna Boleyn. :)

nabilah_2908 said...

lemak rebung...sedapnya ain...lama tak makan...

kalau nk makan..kena makan kat luar...tk boleh kt rumah...ada org pening bau rebung...huhu..

thnks ain...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DREAMER FRUIT

HonEyBuNNy said...

ila nber 7...hehheh..wah ain...blaja bahasa sarawak?? bgs2....ooo baru tahu ain suka wana ijau....blog pn ijau2 gak kn...heheh..byk juga kita sama...ila suka tgk wyg gk, mkn cokelat..suka shopping tp xde wit sgt..hehe

akubiomed said...

Err musykil pada nombor 6. Mengikut ahli nujum pak belalang tidak berkekalan kerana belum jumpa yang bertatah dihati. Kalau dah jumpa mesti no. 6 pasti sidia

ciK LyndaWawa igUana said...

juh..kamek ngajar kitak bahasa sarawak juh..mok??

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
alamak aku tak rajin nak jawab..baca je buleh kot

Along Tapa said...

kena gak lagi sekali tag ni...haha...ko salu karaoke kat giant ke??agak bahaya ni...~

Gorengbaek - cerita pasal rokok...Meon kata

Hangit habis dah - Kurang hajor ke kurang di ajor??

ainz said...

Wawa:
U r the one,dear..mok ngaja kamek,kah?wahh..pucuk dicita ulam mendatang..boleh jak mun kitak sudi.. :)

Anna:
Kamu tetap di hati.. :)

Nabilah:
Xpela..makan je kat luar,nabilah..kita beralah la.. :)

ainz said...

Ila:
Kalo cmtu,jom!ahahaha..xde duit,nk ajak orang pulak..ain2..

Akubiomed:
Nujum pak belalang nujum kaki temberang..xle caye sume ckp dia.. :p

Brutal solo:
Bace jela..aku xpakse pon ko buat.. :p

Along tapa:
Nape?ko nk join,ke?jom2!