Friday, October 22, 2010

Lamaran Part II

Sambungan kisah pagi tadi..

Hurm..rasa tak larat nak fikir sorang2..sebab ain sibuk fikir masalah kerjaya..kerja..kerja..kerja..rase dah takde space lagi nak fikirkan soal ni..jadi, ain berkongsilah dengan seorang kawan..

Ain : Weh..ko tau tak..ade orang nk kenal dengan aku..kayo plak tu..ade company sendiri..tapi dah ade anak,la..paling kecik umur dia 9 tahun..ahahaha..
Kawan : Wahhh..biar betul,ko..terime jela weh...kayo tuuu..
Ain : Amboi2..senang2 je ko suruh aku terima,ek?
Kawan : Nanti ko boleh keje dengan dia..mintak pangkat besar2..jadi CEO ke..
Ain : Gilo...ahahaha...
Kawan : Hehehe..ni mesti hati masih ada pada orang tu,kan? :p
Ain : :p Hmmm..ape pendapat ko?
Kawan : U noe wat is the best 4 u rite..kan da terspeaking..ko nak bagi gambar kat dia ke weh?
Ain : Entahla..

Alahai...kawanku..trime kasih atas nasihat kamu..lepas tu ain tanye acu..dia jawab satu je..
"Dah2..jangan2..cari orang lain.."

Ahahaha..thanks semua..sebab sudi bagi idea dan pendapat..ape pendapat si dia pulak?serba salah..nak tanye ke idak..tanye jela...tanye je ain...

Bersambung..

9 comments:

nabilah_2908 said...

hmm...tnye jer la kt dia...tgk apa jawapan dia pulak... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CERITA APA TU ?

Along Tapa said...

ikut jek la cakap acu ko...tak pun lagi apdal ko pegi bincang dengan wali2 ko...

Gorengbaek - Benda-benda yang Along pantang masa makan

ainz said...

nabilah:
tggu entri yg akan dtg.. :p

along tapa:
tau xpe..aku pun blum terfikir lagi pasal bende ni..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

habis gua macam mana... cuba pk gua jugak

PIDUT ASiS said...

pidut macam mana??sampai ati tinggalkan pidut(cewah....hehehe..XD)

Post Terhangat...

Semuanya Tentang Hati

PIDUT ASiS said...

lupa-lupa..entri kali ni da sambungan lagi tak??

ainz said...

Brutal solo n pidut:
Pandai kamu berdua buat lawak,ye..heee..

Pidut:
Ade..sampai episode 4..hehe..

ciK LyndaWawa igUana said...

carik org sarawak suda..=)

ainz said...

Org swk xyah cari..mmg dah ade di hati.. :p