Saturday, August 7, 2010

Aku di sini..

Salam hujung mggu...
Dalam dua tiga hati ni aku rse byk tul aktiviti yg aku jalankan..ahaha..byk la sgt.. ;p aku terase yang aku ni teramat bz wlaupn aku still xkje..mane xnye..dok hang out ngn mmber2 2hari tanpe henti..pg dan petang jadual aku full..smpai mkn pn xsempat..adeh..layankan aje la bdk2 ni..aku dah aggap mereka ni cam adik2 aku gak..antare aktiviti-aktiviti yg aku jalankan adalah seperti berikut:


Day 1: Hang out + karok ngn hosmate..

Hari pertama aku di sini (setelah kian lame aku xbalik), aku pegi window shopping + karok ngn hosmate2 aku..wah3~ "xde kje ke minah2 ni?" hik3..mmg xdek kje pon..derang ni dah terlampau rndu kat aku kot..aku da lame xbalik umah sewa..dok kg je sejak menganggur nih..xpela..layankan ajeee...Ika sempat rembat 1 baju kurung kat melaka sentral (jgn ingt kt mlk sentral xle shoppg bju rayee..) cantik! ssuai dgn dia..aku je yg frust! jubah yang aku nk bli tu da ABIS!! waaaa...menangis xberlagu aku kat depan bazar..tula..terhegeh2 lagi nk bli..kalo aku bli trus aritu,da slamat da aku..dah bleh melaram pg terawih nnt..hahaha..xpela..xdek rezeki aku la tu..nnt cari lg.. ;P



Day 2: Shopping baju raye ngn Iema

Lepas tu,aku hang out plak ngn Iema..rakan KFC aku..dari pg smpai petang aku teman dia shopping raye! woohoohoo..sesungguhnye aku xlenguh sbb aku ni mmg kaki window shopping,okey..hik3.. (window shopping,bukan kaki shopping..jgn salah fhm disitu..) sape2 nk aku temankan,aku bleh je..brp lame pon aku bleh tahan.. ;p (ni bleh dikira kelebihan ke ni?ahaha..) smbil2 teman,aku sempat gak rembat tudung raye satu..bju xsiap lg da ade tudung,kn?? hik3..ok la tu..aku xsuke kje last minit..stat je Ramadhan,aku da xnk pk2 lgsg + xnk risau2 da psal raye..



Day 3: Aku di sini..

Harini adalah hr ke3 aku di sini..harini aku ingt aku xnk g mane2..dok umah + memalaskan diri..ahaha..jap lg aku nk balik kg..nk buat kuih badak berendam..mula la balik rutin aku kat kg sebagai "gadis kampung" di kg..lalala..(gadis kampung yg celik IT,okey..ahaha~)

ps: Buat sahabat2 unimap, junior2 aku yang konvo harini..aku ucapkan congratulation kt korang..semoga kita akan terus mengharumkan name u kita kalo bleh dipersada dunia..insyaAllah.. :)

4 comments:

mrnoble said...

haha! seronoknya!!

Ashraf[systemdown] said...

ACU..kak long g KAROK.!!hee~~

ainz said...

Noble,
Buat mende yg xdek pekdah mmg le sronok..ahaha..

Ashraf,
Acu da tau leee..ahaha..dah2..p tidoq..budak kck xle tidoq lewat! :p :p

ciK LyndaWawa said...

kiutnye patung besar tu....
nak bergambar jugak kat situ..
hehehehe