Friday, November 6, 2009

I'm Single But Not Available

Pg ni aku g bfst kat mcD..huuu~ ape mmpi,nth..wlaupn dah lewat, aku tetap truskan hasrat aku (xdela lewat mne..smpai ofis tepat 8.30am)..sedang aku mkn,tbe2 aku tringat time reunion matrik dlu..time tu tgh euro 2008 kalo xsilap..

Kitorang tgk bola kat mcD smpai ade yg tertdo2..aku bkn nk tgk sgt pon bola tu..just nk hangout dengan derang je..tringat britney nk ckp, 'syok,kan kalo pekene teh ais time tgk bola'..aku sengeh jela smbil bgun n order teh+mintak ais..aku amik krimer n gule..buatkan teh ais ntk britney..hahaha~tekejut dia..

Mlm tu jgk kitorang g uptown..aku n yan sempat bli sekeping bju bertulis 'im single but not available' (mcm gmba dibwh) ..pastu kne point ngn azhar..huhu~



5org je yg follow mlm tu..pikok xdpt ikut sbb dia nk exam..aku,mek yan,tiqa aka britney (sesat dr practikum lain), azhar n ibad je yg terlibat..aaaa...amin tertinggal plak..sbb dia naik moto..sori~ xingt..yang lain2 tu dah penat kot..berjalan di siang hr..sehari suntuk kami brjalan bersme..huu~

Seronok bile kenangkan time matrik dlu..wlaupn sthun,tp kitorang rapat..aritu nk buat reunion,xjd sbb xrmai yg nk join..maklum,la..kebyknnye dah abis study..n sibuk ngn urusan masing2..insyaAllah lain kali kita jumpe lg..semoga ikatan persahabatan xkan putus sampai di sini..sekian..

ps: bile computer eng unimap nk buat reunion ni........rindu sudah kat korang... ngeee~

No comments: