Wednesday, October 28, 2009

Hari pengkebumian laptop kesayanganku...

Arini aku sedey sangat..sbb laptop kesayangan aku telah diisytiharkan tidak dapat diselamatkan lg..sedihnye..byk kenangan aku ngn laptop tu..dr 1st sem kat unimap,sampai la sekarang..nmpaknye laptop tu ditakdirkan berkhidmat sepanjang aku study je..sedihnye...

Aku pujuk diri aku ngn beli sebijik hp..aku xrancang lgsg nk bli hrni..kebetulan kat tmpt aku ade promotion..rm150 je..caye x? so,aku pn trus je rembat..aku mmg nk cr hp yg murah2 ntk dijdkan 2nd hp aku..boleh,la..siap bleh mms+mp3 ringtone lg..aku ingt aritu nk bli yg xde kale nye hp je..tp aku terbekenan lak ngn hp yg stu ni..comel+murah+function yg bleh tahan..so,trubat sikitla ht aku ni..dpt hp baru..



Hmmm...macam2 masalah..tp xpela..ade rezeki,aku akan cr pgganti laptopku satu hari nanti..wassalam...

1 comment:

Anonymous said...

It took me a long time to search online, only your site unfold the fully details, bookmarked and thanks again.

- Kris