Wednesday, November 25, 2009

Family Dinner

Malam td aku hepi sgt sbb ade family dinner.cane aku xhepi..kitorang dah lame xmakan lua bersame2..kali terakhir mkn bersme adalah di kfc jasin..time tu besday abah..kalo xsilap aku,la..dah agak lame (dlm 2tahun lepas)..

So,kitorang pn mkn la di restoran terapung ikan bakar umbai..dekat sgt ngn umah pakngah..dalam 500m jek..huuu~ mmg dekat..aku je yang xpnah jejak kaki kat sane..padahal da dekat sgt..

Aku hepi sgt..thanx kepada yang belanje..aku xdek duit nk support skali sbb blum gaji lg..hehe..lain kali jela aku blanje,ek..aritu da blanje kfc..ok,la tu..family belah acu je blum blanje lg..aku kesuntukan duit skang ni..ade rezeki,aku blanje la... :) pic di bwh ntk tatapan semua..


Pening memilih ikan


Mak n Aji


Me and Ayu


Muke2 kepedihan ulu hati.. ;p


Call awek ke?


Masih hensem wlaupn da xde gigi


3 serangkai.. ;p


Full already~ ahaha..


With Ana n Aji

ps: kan best kalo slalu camni..hehehe~

1 comment:

eL said...

fuhh..ade cat nama kedai kat meja...