Friday, December 13, 2013

Berita baik!

Salam Jumaat yang indah,

Excited! Excited! Excited! tatau nak start dari mana..tak sangka harini hari yang sangat bertuah..ya Allah..aku sangat-sangat bersyukur tak terkata..walaupun aku ni jahat, Allah tetap monitor aku, tetap buat aku happy..yang pentingnya, tetap sayang aku..tak pernah Dia lupakan aku walaupun aku yang lemah ni selalu melupakanNya..

Start from the beginning, tengahari tadi aku pegi lab..ingat nak lepak kat sana..tak sangka pulak supervisor aku ada..dia inform kat aku, next week dia takde..masalahnya...aku nak present dah next week..macam mana???? tak tak ape dia jawab "present jela"..baiiikkkk...

Sembang punya sembang, dr buat ayat pancing.. "kesian projek ni..terbengkalai camtu ja...kesian dia.." aihhhh...aku paham sangat..nak suruh aku sambung projek under dia la tuuu..aku bagi alasan, nak keja dulu la..nak ape la..padahal aku ade plan lain XD

Pandai sv aku pancing sampai dia dapat tangkap ape plan aku...ahahaha..dia tanya: kalau saya jadi co-supervisor,nak? kita buat satu proposal..hantar kat member saya..kamu berminat tak?? pucuk dicita ulam mendatang...aku terus setuju, kot!! confident je macam mak ayah aku bagi..ahahaha..itu belakang cerita..boleh setel kemudian..ape yang penting, peluang da ade, jalan dah nampak, tak payah segan-segan nak berusaha..yeay!! gambate nehhh!

With Love,

No comments: