Saturday, April 20, 2013

Bantuan


Minggu ni aku sangat-sangat sibuk. sampai aku rasa nak nangis sebab tatau nak buat yang mana satu..hufff... syukur alhamdulillah..harini aku spend masa menyiapkan slide presentation untuk proposal projek aku. tinggal nak touch up2 sikit kat bahagian preliminary result. hari isnin nak tunjuk kat supervisor..yeay!

Teringat ketika zaman degree dulu ayahda sentiasa ada membantu aku...sekarang prof mun'im pulak tak pernah kedekut memberi ilmu..bila kita fikir-fikirkan semula, Allah swt tak kan biarkan kita terkapai-kapai  keseorangan..cepat mahupun lambat, pasti bantuan tu ada dariNya..kita sebagai hambaNya hanya perlu terus berusaha, kuat semangat, jangan putus asa, berdoa dan bertawakal kepada Allah swt. betapa sayangnya Allah swt pada kita..kita? agak-agak kita cukup sayang tak pada diri sendiri? =)

PS: Jum sambung buat keja lagi..gambate ne!~

With Love,

2 comments:

nabilah_2908 said...

good luck AIn..moga Allah permudahkan segala urusan Ain.. :)

ainz said...

Thanks dear... ;)